کد خبر : 66005
تاریخ انتشار : شنبه 5 مارس 2016 - 21:25

درخشش کیک بوکسینگ کاران اهری به همراه تیم آذربایجان شرقی

درخشش کیک بوکسینگ کاران اهری به همراه تیم آذربایجان شرقی

اهروصال: مسئول سبک رزمی کیک بوکسینگ در اهر از درخشش کیک بوکسینگ کاران اهری به همراه تیم آذربایجان شرقی در مسابقات کشوری سبک مبارزان خبر داد.

صابر محرم زاده مسئول سبک رزمی کیک بوکسینگ در اهر در گفتگو با اهروصال اظهار داشت: مسابقات کشوری سبک مبارزان روز جمعه در شهرستان تبریز برگزار شد و تیم کیک بوکسینگAIKIA استان آذربایجان شرقی هم در این دوره از مسابقات شرکت نمود که چهار نفر اعضای اصلی این تیم از شهرستان اهر بنام های سید عرفان عطایی، میرصمد عطایی، محمد حمیدی و احسان پیری بودند.

وی با بیان اینکه سید عرفان عطایی در دور اول مغلوب حریف خود گردید و از گردونه مسابقات حذف شد گفت: محمد حمیدی در دور اول با حریفی از آذربایجان شرقی روبرو شد و دراوایل راند اول با ناک اوت کردن حریفش به دور دوم رسید و در دور دوم در مقابل حریفی از کردستان تن به شکست داد و از ادامه مسابقات باز ماند و حذف شد.

محرم زاده افزود: میرصمد عطایی در دور اول استراحت داشت و در دور دوم آذربایجان غربی را برد و در دور سوم به کردستان رسید و این حریف سرسخت خود را بااقتدار کامل برد و در دور چهارم با حریفی از آذربایجانشرقی مبارزه کرد و با وجود مصدومیت این حریف خود را هم مغلوب خود کرد و به فینال رسید ولی بدلیل مصدومیت بیش از حد و احساس درد در ناحیه ساق پای چپ نتوانست در فینال به میدان برود و به کسب نایب قهرمانی و مدال نقره بسنده کرد.

مسئول سبک رزمی کیک بوکسینگ در اهر ادامه داد: احسان پیری در دور اول استراحت داشت در دور دوم حریف خود از استان زنجان را با اقتدار کامل و در ثانیه های اول بازی با ناک اوت کردن حریف خود به پایان برد و در دور سوم هم حریفش از آذربایجانشرقی را ناک اوت کرد و به فینال مسابقات رسید و خوشبختانه در فینال هم حریفش از کردستان را ناک اوت کرد و با اقتدار کامل به مقام قهرمانی و به مدال طلا رسید .

 وی ضمن تشکر از مهندس اسماعیل سعیدی به دلیل حمایت از تیم کیک بوکسینگ استان آذربایجان شرقی ابراز داشت: ضمناً احسان پیری تنها بازیکنی بود که تمامی مسابقاتش را با ناک اوت کردن حریفانشان به پایان برد و سوپر فایتر این دوره از مسابقات شناخته شد.

در این مسابقات که صابرمحرم زاده سرپست تیم و حسین نجفی سرمربی تیم بود؛ جواد پور موسی، میرحسین سیدمحمدی، امیررضاسرتیپی، مهدی محمدیان و احسان پیری به مدال طلا، میرصمد عطائی به مدال نقره و سجاد سروری نیز به مدال برنز دست یافتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ستارخان یکشنبه , 6 مارس 2016 - 10:43

آلله سیزی همیشه موفق و آقای محرم زاده نی پایدار ائله سین

نظرات بسته شده است.