کد خبر : 588
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 ژانویه 2015 - 19:58

معافیت ۲۰ فرزند مددجوی کمیته امداد شهرستان اهر از خدمت سربازی

معافیت ۲۰ فرزند مددجوی کمیته امداد شهرستان اهر از خدمت سربازی

به گزارش اهروصال، ارسلان طهماسبی مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اهر اظهار داشت: این مددجویان به دلیل فوت پدر و کفالت سرپرست خانواده از خدمت مقدس سربازی معافیت شده اند. طهماسبی هدف از معافیت این فرزندان را کمک به اقتصاد خانواده بیان کرد و گفت: انتقال محل خدمت به نزدیک ترین مکان محل

به گزارش اهروصال، ارسلان طهماسبی مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اهر اظهار داشت: این مددجویان به دلیل فوت پدر و کفالت سرپرست خانواده از خدمت مقدس سربازی معافیت شده اند.

طهماسبی هدف از معافیت این فرزندان را کمک به اقتصاد خانواده بیان کرد و گفت: انتقال محل خدمت به نزدیک ترین مکان محل سکونت و تعرفه کاهش مدت خدمت سربازی از دیگر خدمات این نهاد به خانواده های تحت پوشش دارای فرزند ذکور سرباز بوده است.

وی خاطر نشان کرد: بسیاری از برنامه های کمیته امداد در راستای ایجاد اشتغال و توانمندسازی خانواده های تحت پوشش اجرا می شود و معافیت از خدمت سربازی فرزندان خانواده های تحت پوشش یکی از این برنامه هاست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
علی اهری چهارشنبه , 7 ژانویه 2015 - 21:21

با سلام
تغییر و تحول خوبی در قالب سایتتان ایجاد کردید خیلی خوب شده به نظر من نسبت به قالب قبلی هم سرعت لود شدن آن بالا رفته و هم جذابیت بیشتری داره

نظرات بسته شده است.