کد خبر : 4993
تاریخ انتشار : جمعه 6 فوریه 2015 - 5:40

نمایشگاه نقاشی و صنایع دستی بسیج هنرمندان در اهر افتتاح شد

نمایشگاه نقاشی و صنایع دستی بسیج هنرمندان در اهر افتتاح شد

به گزارش اهروصال، در ابتدای این مراسم، هنرمندان، مسئولان و افراد حاضر، ضمن ادای احترام به یادمان معلمان متوفی، فاتحه ای برای این عزیزان قرائت نمودند.  در ادامه سرهنگ پاسدار داود عباسی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اهر اظهار داشت: «هنر زبان بی بدیل و اثر گذار برای بیان احساس های  زیبا و ارزشمند در

به گزارش اهروصال، در ابتدای این مراسم، هنرمندان، مسئولان و افراد حاضر، ضمن ادای احترام به یادمان معلمان متوفی، فاتحه ای برای این عزیزان قرائت نمودند.

 در ادامه سرهنگ پاسدار داود عباسی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اهر اظهار داشت: «هنر زبان بی بدیل و اثر گذار برای بیان احساس های  زیبا و ارزشمند در جامعه است.

وی افزود: با این زبان گویا هنرمندان می توانند در عرصه های مختلف و حساس جامعه اثر گذار باشند و این اثر گذاری در برهه های مختلف انقلاب اسلامی و روز های حساس جمهوری اسلامی به عرصه ظهور رسید ه است.»

عباسی ضمن تشکر از همکاری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و میراث فرهنگی با بسیج هنرمندان سپاه اهر؛ تعداد ۲۵ اثر زبده و برتر از هنرمندان نقاشی استان و شهرستان اهر و نیز تعداد بیش از ۳۰ اثر صنایع دستی حاصل همت  هنرمندان بسیجی و خلاق شهرستان فعال در آموزشگاه صنایع دستی اعلام نمود که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده اند.


لازم به ذکر است این نمایشگاه تا ۱۸ بهمن ،ساعات ۱۰ الی ۱۲ صبح و ۱۴ الی ۱۷ بعد از ظهر در خانه تاریخی دکتر قاسم خان اهری دایر خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
فیضی جمعه , 6 فوریه 2015 - 12:07

برنامه های هنری در اهر مرده بود . بسیج هنرمندان خوب دارد فضا را باز می کند . از مسئولش ممنونیم

دولتی جمعه , 6 فوریه 2015 - 23:50

سلام با تشکر از مسئول اهر وصال وسپاس به پاس همدلی وهمکاری با هنرمندان.زمانی چنان نبض هنر ضعیف شده بود که روبه موت بوداما به گمان با تغییر در مدیریت ارشاد اسلامی وآمدن جناب زارعی ومدیریت فعال بسیج هنرمندان جناب مهدی شنابی به گمانم هیچ بهانه ای برای هنرمندان باقی نمانده باشد که نخواهند قدم پیش گذاشته وهمکاری کنند. جناب زارعی در نشستی که بارها داشتیم حرف جالبی میزدند ومیزنند. تا حالا هنرمندان به بهانه های متعدد کم کار شده وهمکاری نمیکردند وحالا که همه چیز مهیاست پس کو هنرمندانمان.؟لذا از کلیه هنرمندان پیش کسوت وجوانانمان خواهشمندم دست به دست هم داده وبا برپایی نمایشگاههای متعدد در مناسبتها ی مختلف شورونشاط را به عالم هنر برگردانند.لذا بنده نه به عنوان مدیر فرهنگی هنری بسیج هنرمندان بلکه به عنوان عضو کوچکی از جامعه هنری شهرستان اهر وکسی که سالها در محضرعزیزان آموختم به کانون بسیج هنرمندان مراجعه وبا عضویت در این کانون بسیار فعال با برنامه ریزی دقیقتر وانسجام بیشتر مدیر محترم وساعی وکوشای کانون جناب مهدی شنابی رایاری داده وآبرویی بیشتر به هنر شهرمان ببخشیم.شرکت در مسابقات استانی وکشوری وبرپایی نمایشگاههای متعددهنرهای تجسمی در تمام رشته ها ازاهداف کانون بسیج هنرمندان است .با عضویت در این کانون هنر را از حالت احتضار درآورده وجان تازه ای ببخشیم.الحمدلله والمنه فرماندهی فهیم وهنردوست سپاه ورئیس ارشاد وسایر مسئولین حمایت کامل خودرا اعلام داشته پس نوبت ماست که هنرخودرا ارائه دهیم. براستی تعداد شرکت کنندگان در مسابقات وبرپایی نمایشگاهها وتعداد آثار وکیفیت آثار در شان اهر نیست. ما بالاترین وبرترین هنرمندان استان را داریم.میتوانیم بهرین نماینده در استانها وسراسر کشور باشیم.به عنوان نمونه در بخش شعر جناب جوانبخشایش ویکی دیگر از عزیزان در گرافیک وبنده حقیر هم در داستان وخوشنویسی اول اسفند دعوت به جشنواره سراسری وکشوری در شیراز شده ایم.نمایندگانی از استان خودمان به شهر شیراز که البته نمایندگان دانشجویی هستندواین بهترین راهی است که هنر خودرا به رخ سایر استانها بکشند شاید ۶نفر از استان نماینده داشته باشیم که در ۴رشته برترینها اهری هستند..فقط بایک یاعلی میشه هنررا درشهرمان زنده کنیم. .یاحق

نظرات بسته شده است.