کد خبر : 46102
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 1 اکتبر 2015 - 7:05

هیئت‌ رئیسه شورای اسلامی شهرستان اهر معرفی شدند

هیئت‌ رئیسه شورای اسلامی شهرستان اهر معرفی شدند

به گزارش اهروصال، همزمان با آغاز سال سوم فعالیت شورای اسلامی شهرستان اهر، طی جلسه غیرعلنی با حضور فرماندار و اعضای شورای اسلامی شهرستان، انتخابات هیئت‌ رئیسه برگزار شد. انتخابات تعیین هیئت‌ رئیسه جدید که به جز حامد همتی نامزد دیگری برای تصاحب کرسی ریاست شورای اسلامی شهرستان اهر نداشت، با تعداد ۵ رای موافق

به گزارش اهروصال، همزمان با آغاز سال سوم فعالیت شورای اسلامی شهرستان اهر، طی جلسه غیرعلنی با حضور فرماندار و اعضای شورای اسلامی شهرستان، انتخابات هیئت‌ رئیسه برگزار شد.

انتخابات تعیین هیئت‌ رئیسه جدید که به جز حامد همتی نامزد دیگری برای تصاحب کرسی ریاست شورای اسلامی شهرستان اهر نداشت، با تعداد ۵ رای موافق به عنوان رئیس جدید شورای اسلامی شهرستان اهر انتخاب شد.

حامد همتی اکنون با داشتن سمت ریاست کمسیون برنامه‌وبودجه شورای آذربایجان شرقی و اهر، عضو شورای اسلامی شهر اهر و اکنون به عنوان رئیس جدید شورای اسلامی شهرستان اهر معرفی می‌شود.

در ادامه این جلسه جعفر ملک‌زاده به عنوان نایب‌رئیس، رضا سلطانی به عنوان خزانه‌دار و امیر نشاطی به عنوان منشى هیئت‌رئیسه جدید شورای شهرستان اهر براى یکسال انتخاب شدند.

۴۵۳۷۵۶۳۷۵

حامد همتی در حاشیه برگزاری انتخابات هیئت رئیسه شوراى اسلامى شهرستان اهر به خبرنگاران گفت: اعضایی که در شوراى اسلامى شهرستان حضور یافته اند نمایندگان شورای شهر و بخش های شهرستان اهر هستند.

رئیس جدید شوراى اسلامى شهرستان اهر افزود: اعضای شورای شهرستان حق نظارت، پیشنهاد و ارائه طرح نیز دارند.

وی با اشاره به اینکه بررسی بخشی از لایحه بودجه شهر اهر توسط اعضای شورای شهرستان انجام می شود، تصریح کرد: هر عضوی که به وظایف خود بخوبی عمل کند قطعاً نتایج و اثرات مطلوبی در سطح شهرها و روستاها خواهد گذاشت.

گفتنی است، در دوره دوم سیدحسن خاکپور، جعفر ملک‌زاده، رضا سلطانی و حامد همتی عهده دار این سمت‌ها بودند که تنها تغییر در سمت خاکپور و نشاطی صورت گرفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
شهریار سلطانی پنج‌شنبه , 1 اکتبر 2015 - 22:16

سلام با ارزوی توفیق برای اعضا ی شورا ترکیب شورا قبلی بصورت دیگر بود و اسم صحیح محمد رضا سلطانی میباشد

اهری پنج‌شنبه , 8 اکتبر 2015 - 11:57

با سلام خدمت اعضائ شورای اهر و همشهریان محترم و عرض تبریک به ریس جدید شورا . من یک سوال دارم اینو اقای همتی جواب بده که در عرض یک ماه اخیر عوض شدن ریس شورا چه معنی داره و چرا با این اوصاف زندگی در داخل شورا ، باز خودتونو خدمتگذار مردم میدانید. البته از ماست که بر ماست شماها را ما انتخاب کردیم

مرتضی عبادی جمعه , 9 اکتبر 2015 - 12:07

جناب اهری
یک ماه پیش انتخابات رئیس شورای شهر بود اما این انتخاب رئیس شورای اسلامی شهرستان هست .
(( تبریک به جناب اقای مهندس همتی و آرزوی موفقیت ))

نظرات بسته شده است.