کد خبر : 4396
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 3 فوریه 2015 - 14:54

فرماندار ویژه مراغه: مسوولان در قبال خون شهدا و زحمات امام راحل باید به مردم خدمت کنند

فرماندار ویژه مراغه: مسوولان در قبال خون شهدا و زحمات امام راحل باید به مردم خدمت کنند

به گزارش اهروصال به نقل از میانا، ظفر محمدی روز سه شنبه در آیین بهره برداری از سه طرح عمرانی و خدماتی در این شهرستان افزود: امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی از ابتدای آغاز انقلاب با فداکاری و نثار خون خود در راه پیروزی آن تلاش کردند و اکنون نوبت مسوولان است تا برای





به گزارش اهروصال به نقل از میانا، ظفر محمدی روز سه شنبه در آیین بهره برداری از سه طرح عمرانی و خدماتی در این شهرستان افزود: امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی از ابتدای آغاز انقلاب با فداکاری و نثار خون خود در راه پیروزی آن تلاش کردند و اکنون نوبت مسوولان است تا برای حفظ آن تلاش کنند.

وی با بیان اینکه خدمت رسانی به مناطق کمتر توسعه یافته از مهمترین وظایف جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: بر اساس این اهداف هم اکنون بهره مندی روستاییان مراغه از اینترنت پرسرعت به ۴۱ روستا رسیده و یک روستای زیر ۲۰ خانوار نیز برق رسانی و مشکل ۱۰ ساله برق رسانی شهرک امام حسن (ع) نیز مرتفع شده است.

رییس شرکت مخابرات مراغه نیز در این آیین گفت: از امروز بهره برداری از اینترنت پرسرعت در ۴۱ روستای این شهرستان آغاز شد و برای اجرای این طرح ها حدود ۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

جواد کاظمی مطلق با اشاره به اینکه در حوزه ارتباطات، شرکت مخابرات این شهرستان خدمات مورد نیاز مردم را به روز واگذار می کند، افزود: هم اکنون اینترنت پرسرعت در بیش از ۷۰ درصد روستاهای این شهرستان فعال شده است.

وی با بیان اینکه این تعداد روستا در مرحله اول واگذاری اینترنت پرسرعت از این امکانات بهره مند شدند، اظهار کرد: تلاش می شود در مرحله دوم تمام روستاهای منطقه زیر پوشش اینترنت پرسرعت قرار گیرد.

کاظمی مطلق با تاکید بر گسترش امکانات مخابراتی در روستاها ادامه داد: هم اکنون ۹۰ روستا در مراغه دارای امکانات واگذاری اینترنت پرسرعت هستند.

رییس شرکت توزیع برق مراغه نیز در این آیین گفت: همزمان با دهه فجر، طرح برق رسانی به روستای دوه بوینی با ۱۲ خانوار و شهرک امام حسن (ع) و با چهار میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال اعتبار به بهره برداری رسید.

ایوب پورعباس افزود: برای اجرای این طرح ها، پنج کیلومتر خط انتقال ۲۰ کیلوولت هوایی، ۱۰۰ متر خط انتقال ۲۰ ولت زمینی، دو دستگاه ترانسفورماتور و بیش از ۳۰ چراغ روشنایی نصب شده است.

هم اکنون تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار و ۹۵ درصد از روستاهای زیر ۲۰ خانوار مراغه از برق بهره مند هستند.

۸۵ هزار مشترک تلفن ثابت شامل ۷۰ هزار مشترک شهری و ۱۵ هزار مشترک روستایی در این شهرستان از این امکانات برخوردار هستند.

شهرستان مراغه با ۲۵۰ هزار نفر جمعیت در ۱۴۷ کیلومتری جنوب تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
حميدرضا سه‌شنبه , 3 فوریه 2015 - 18:35

بخدا حرف نداره این سخنتون مسوولان در قبال خون شهدا و زحمات امام راحل باید به مردم خدمت کنند مرسی

نظرات بسته شده است.