کد خبر : 3483
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 29 ژانویه 2015 - 11:26

فرماندار اهر به بازماندگان کشته شدگان حادثه دلخراش جاده اهر –تبریز تسلیت گفت

فرماندار اهر به بازماندگان کشته شدگان حادثه دلخراش جاده اهر –تبریز تسلیت گفت

به گزارش اهروصال، سید محمد عابدی فرماندار اهر در پی سانحه دلخراش جاده اهر – تبریز که باعث فوت شدن ۵ تن از از معلمان مدارس اهر شد در پیامی به بازماندگان آنان تسلیت گفت، متن پیام بدین شرح است: بسمه تعالی حادثه تاسف بار و دلخراش برخورد یک دستگاه روآ و یک دستگاه اتوبوس اسکانیا

به گزارش اهروصال، سید محمد عابدی فرماندار اهر در پی سانحه دلخراش جاده اهر – تبریز که باعث فوت شدن ۵ تن از از معلمان مدارس اهر شد در پیامی به بازماندگان آنان تسلیت گفت، متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

حادثه تاسف بار و دلخراش برخورد یک دستگاه روآ و یک دستگاه اتوبوس اسکانیا که منجر به کشته شدن ۵ نفر از معلمان مدارس شهرستان اهر شد، موجب تاسف و تاثر عمیق اینجانب و مردم نجیب و شریف شهرستان اهر گردید.

 انتظار آن است به منظور جلوگیری از وقوع اینگونه حوادث دلخراش مسئولان مربوطه نسبت به بررسی علل این حادثه جانگداز، اقدام و پیگیری‌های بعدی را با سرعت و دقت به عمل آوردند.

 اینجانب از سوی خود و مردم نوع دوست شهرستان اهر ضمن تسلیت این مصیبت به پیشگاه ملت شریف ایران و خانواده‌های داغدار کشته‌شدگان و طلب شفای عاجل مجروحان، برای روح پاک درگذشتگان رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
محسن پنج‌شنبه , 29 ژانویه 2015 - 19:37

آقای فرماندار به جای تسلیت به فکر حل این مشکل باشید لطفا سری هم به عکسهای این تصادف بزنید تاعمق فاجعه رادرک کنیدواقعا دردناک هست

نظرات بسته شده است.