کد خبر : 2540
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 22 ژانویه 2015 - 17:43

امضای تفاهم نامه همکاری بین گروه صنعتی بوتان و مرکز آموزش فنی و حرفه ای اهر

امضای تفاهم نامه همکاری بین گروه صنعتی بوتان و مرکز آموزش فنی و حرفه ای اهر

به گزارش اهروصال ، نمایندگان گروه صنعتی بوتان با حضور در مرکز آموزش فنی و حرفه ای  اهر شرایط ایجاد همکاری  بین مرکز فنی و حرفه ای اهر و این شرکت را  مورد بررسی قرار دادند .   اصغر محمدی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای اهر اظهار داشت: هشترودی و هیات همراه  پس

به گزارش اهروصال ، نمایندگان گروه صنعتی بوتان با حضور در مرکز آموزش فنی و حرفه ای  اهر شرایط ایجاد همکاری  بین مرکز فنی و حرفه ای اهر و این شرکت را  مورد بررسی قرار دادند .

 

اصغر محمدی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای اهر اظهار داشت: هشترودی و هیات همراه  پس از بررسی شرایط  ضمن عقد صورتجلسه و تفاهم نامه ای بین این مرکز و گروه صنعتی بوتان مقرر گردید تا با تجهیز یک کارگاه از سوی بوتان ، رشته های مربوط به تاسیسات ( مانند تعمیر آب گرمکن ، پکیج و … ) در مرکز اهر راه اندازی شود .

 

محمدی ضمن اعلام این خبر خاطرنشان کرد: این تفاهم نامه چهارساله است تا نیاز شهرستان اهرو منطقه ارسباران در این زمینه برطرف گردد با توجه به اینکه در اکثر مناطق گازرسانی انجام شده مهارت آموزی این تجهیزات نیاز اساسی میباشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
شهروند اهری جمعه , 23 ژانویه 2015 - 11:51

از فرماندار تدبیر وامیدمحترم خواهش می کنیم به وضعیت نابسامان فنی وحرفه ای اهر رسیدگی کرده واز مطالب درج شده در شماره قبلی اطلاع حاصل نموده وچاره اندیشی نماید.کارگاههای مرکز فاقد کاراموز هستند

ارباب رجوع شنبه , 24 ژانویه 2015 - 7:51

به جای عقد قرار داد جواب تون در مورد حذف نیروی کاری و مردمی چیست .خیلی خوب میشه در این مورد شفاف و صریح اطلاع رسانی کنید ومثل آقای (؟)خودتون را در مورد نیروی فوق توجیه نکنید.از وضع بوجود آمده معلومه است.

نظرات بسته شده است.