کد خبر : 19814
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 می 2015 - 10:55

ماهواره خاکریز دشمن در بام منازل

ماهواره خاکریز دشمن در بام منازل

به عنوان طراح استعمار کلاسیک به این نتیجه رسید که به جای صرف هزینه های نظامی بسیار گران و پرهزینه ،با افکار سازی غلط و تولید انگیزه هیجانی و تلقین قوانین با لباس دروغ به اهداف شوم و سقوط نظام اسلامی دست یابد. همان شگردی که شیطان با وسوسه حضرت آدم وحوا در خوردن آن

به عنوان طراح استعمار کلاسیک به این نتیجه رسید که به جای صرف هزینه های نظامی بسیار گران و پرهزینه ،با افکار سازی غلط و تولید انگیزه هیجانی و تلقین قوانین با لباس دروغ به اهداف شوم و سقوط نظام اسلامی دست یابد. همان شگردی که شیطان با وسوسه حضرت آدم وحوا در خوردن آن میوه ممنوعه به آن دست یافته است . ابلیس با بیان دو مطلب ، حضرت را وادار به خوردن میوه ممنوعه کرده است :یکی موضوع رسیدن به سعادت همیشگی  و دومی دروغ پردازی !!! موضوع حائز اهمییت اینکه ،شیطان در بیان این موضوع از چه جنبه هایی وارد شده است قابل تامل است؟! ابلیس در ابتدا این فکر را القا میکند که علت آنکه خدا فرموده از این درخت تناول نکنید این بوده است که اگر از این درخت تناول کنید ملک می شوید و عمر جاودان پیدا میکنید ، سپس برای اعتماد سازی در نزد حضرت آدم سوگند یاد میکند .آدم وحوا در آن زمان تصور نمی کردند که کسی برای انجام کاری سوگند دروغ یاد کند و به همین خاطر بیان شیطان را پذیرفتند ، شیطان تلقین میکرد خود را خیرخواه آنان معرفی کند .به همین وسیله شیطان توانست به خواسته خود که همان دشمنی با آدم وسقوط وهبوت حضرت آدم بود ، برسد. دقیقاً این همان حربه ماهواره در عصر کنونی است که انسان روشنفکر و متمدن را به تردد و ابهام وادار می کند.

از سویی دیگر سوال این است که آیا دشمنی جهان استکبار غرب، با جمهوری اسلامی ایران یک حقیقت است یا فقط یک توهم توطئه و ترس و وحشت ؟!  ریچارد نیکسون آمریکایی گفت: ((اسلام خمینی و بنیادگرایی اسلامی برای ما خطرناک تر از تهدید کمونیست و شوروی است…))

امام خامنه ای مدظله العالی پدیده جنگ نرم را اینگونه تبیین می کنند: ((در جنگ روانی و آنچه که امروز به آن در دنیا جنگ نرم گفته می شود ، دشمن به سراغ سنگرهای معنوی می آید که آن ها را منهدم کند ، به سراغ ایمان ها، معرفت ها، عزم ها، پایه ها و ارکان اساسی یک نظام ، به سراغ این ها می آید که این ها را منهدم کند»

لذا شایسته است اجتماع و خانواده به عنوان پیشتازان مبارزه با استعمار کلاسیک دشمن مسلح به سلاح ایمان و اراده باشند و بدانند خاکریز دشمن در بام منازل مستقر شده است ، در جنگ سخت دشمن مقابل است اما در جنگ نرم دشمن بالای سر ، اگر اعتقاد ،ایمان و اراده کارساز نباشد دشمن بر پیکره خانواده سوار خواهد شد و اگر این اتفاق رخ داد فردگرایی، ترویج بی بندوباری در محارم ،بی هویتی مردان و زنان، نتیجه حمله آن دشمن منحوس خواهد بود.

بالارفتن سن ازدواج و کاهش سن بلوغ و افزایش نرخ طلاق از حربه‌های دشمن برای متلاشی کردن نهاد خانواده در جامعه اسلامی است.ترویج خشونت، سست شدن بنیاد خانواده، اشرافیت‌گرایی، افزایش جرایم، بلوغ زودرس، مدگرایی و از بین بردن قبح روابط غیر اخلاقی از جمله آسیب‌های شبکه‌های ماهواره‌ای در حوزه خانواده است ،امروز شبهه ها اینگونه مطرح میشود که اگر دولت اشتغال ایجاد کند مشکل اختلافات و طلاق و با رفتن سن ازدواج تسهیل میشود ،اما درد ما از جایی دیگر آب می خورد ،با فرض اینکه دولت هزینه ای برای اشتغال و ازدواج با خواسته فرد مهیا کرد ،آیا با این تجملات و تشریفات ،اشرافیت گرایی این هزینه های کلان جبران خواهد شد؟! دوم اینکه درد طلاق با مشاهده شبکه های فارسی زبان ،خانواده ها را به تنوع طلبی دچار ساخته و زوجین گرایش سریع بدون موانع عقلی را خواستار هستند و این دلیل اصلی افزایش نرخ طلاق است

اقناع مخاطب با بیان این مطلب که زمانه تغییر پیدا کرده و پایبندی به نظام خانواده و اعتقادات امری مضحک قلمداد میشود به عنوان حربه و ابزار دشمن است و روابط آزاد بدون قیدچادر و پوشش، روابط متهورانه جنسی و ایجاد تردید درباره‌ اهمیت و ارزش ازدواج، خلاصی از بند همسر و بهره مندی از زندگی آزاد بدون مقید بودن به شوهر از برجسته ترین مضامین شبکه های ماهواره است که در این میان از چهره های برجسته بازیگری بهره می جویند  و از زبده ترین روانشناسان در این امر کثیف استفاده می کنند.

خصلت ذاتی انسان بر اصل کنجکاوی ،تنوع  طلبی بنا  نهاده شده و از بطن انسان نشات گرفته است ، عمده دلیل گرایش به شبکه های ماهواره ای همین تنوع طلبی بر اساس خصلت ذاتی و درونی است و علت گرایش مردم به این تزئینات  رسانه ای بیشتر به دلیل کسالت رسانه ای داخل کشور ایجاد شده است . اگر جامعه رسانه ای خوراک فرهنگی نداشته باشد گرایش به لذت های مصنوعی نمود پیدا می کند ،در فضایی که هزاران برنامه متنوع با محتوای متفاوت رایج باشد و در داخل کشور ۲۰  شبکه عموماً با برنامه های تکراری پخش شود نتیجه به همین جا ختم خواهد شد  و واجبی مهم فراموش خواهد شد. جالب است بدانید در شبکه ماهواره ای من و تو ۲۵۰ نفر کارمند فعالیت دارند و در شبکه استانی سهند بالای ۱۵۰۰ نفر کار می کنند

اما مدیریت زمان و خانواده با این فقر رسانه ای دلیل نمی شود  ما اراده ،اعتقاد و ایمان بنیان خانواده را به فاجعه بوالهوسی، بی بند و باری فرزندان و ابزاری برای خیانت همسران به همدیگر و هر نوع رفتار غیراخلاقی در مقابل جنس مخالف و زیرپا گذاشتن ارزش های فرهنگی و اجتماعی تبدیل کنیم ، اگر پیشرفت علمی را خواستاریم و محوریت جستجوی مباحث علمی برای خانواده ملاک است هزارات سایت و کتاب های مفید در دسترس می باشد که با جستجو به دست می آیند.

عرفاً و اساساً نظام از بیماری صعب العلاج پیشگیری می کند و مبتلایان ،عمده به تلقین و وسوسه شیطان مبتلا شده اند ، عموماً فضای مجازی بد نیست و نوعی ارتباط کوتاه از فواصل دور است و میتواند یک فرصت و یک تهدید مناسب باشد ،اما شبکه های ماهواره ای با نیت تخریب فرهنگ اعتقادی و ارزشی در سلسله ناکامی های غرب بر علیه ساختار ارزشی در جبهه سخت شکل گرفته اند و برای جبران شکست و تامین خواسته های از دست رفته این بار در جبهه نرم سرمایه گذاری می کندکه بایستی برنامه ریزی مطلوب از طرف متولیان فرهنگی کشور و تقویت اراده و ایمان در بنیاد خانواده شکل گیرد.

نویسنده: مرتضی یوسف زاده

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ستارخان پنج‌شنبه , 7 می 2015 - 3:31

سلام
آقا مرتضی ! به نظر شما چرا استکبار سعی در دشمنی ما دارد؟ چرا با کشورهای دیگر ندارد؟ آیا ما مشکل داریم یا ………….؟

مرتضی یوسف زاده جمعه , 8 می 2015 - 5:26

در پاسخ به ستارخان محترم عرض مینمایم :استکبار جهانی در ریشه و بطن وجودی با اسلام تشیعی ما مشکل دارد و از اسلام تدوین شده و مبسوط آمریکایی که در آن خواسته های غرب پیاده می شود حمایت جانانه ای انجام می دهد نظیر امارات ، عربستان و … .
نکته دوم احتمالاً سوال پیش آید که چرا اسلام از نوع ایرانی را قبول ندارند ولی اسلام عربستانی را قبول دارند ،عرض مینمایم ملاک ما قیام عاشورا است چرا که به عنوان نمونه شراب با نماز در یکجا نمی گنجد .ضمناً ما در فروع دین تبری داریم اما سعودی ها ندارند.

م م م جمعه , 8 می 2015 - 7:18

بسیار عالی بود ادامه دهید

محمدباقر رضاپور جمعه , 8 می 2015 - 8:40

باسلام و متشکر از مطالب ارزنده تان . در باب مبارزه با ماهواره بنظر میرسد جنس آسیبهای وارده از این طریق عمدتاً فرهنگی و اخلاقی است و قطع یقین ابزار مادی ما در این مبارزه کفاف تکنولوژی و امکانات وسیع دشمن را نمی کند همچنانکه در بسیاری از روستاهای دوردست حتی شبکه های ملی هم دست یافتنی نیستند بعلاوه نفس بشر از همان ابتدای خلقت با گرایش به لذت طلبی شکل گرفته و در صورت عدم کنترل این لذت طلبی حد و مرزی برای گناه نمیتوان تصور کرد و لذا با هیچ تکنولوژی و خلاقیتی نمیتوان غریزه لذت طلبی بشر را اشباع کرد مگر با تقویت ایمان . ایمان را هم نمیتوان تقویت کرد مگر با سه اصل «نطفه سالم » « لقمه سالم » « تربیت سالم » . بنابراین کار زیربنایی لازم است و اجرای کامل اسلام در تمام ابعاد آن .

مرتضی فصیحی دانشگاه آزاد شنبه , 9 می 2015 - 13:25

سلام برادر منم باشما هم عقیده ام خدارو شکر باگیرنده های دیجیتال تولید داخل تعداد وتنوع شبکه های داخلی زیاد شده پس نیازی به ماهواره نداریم

مرتضی فصیحی دانشگاه آزاد شنبه , 9 می 2015 - 13:32

سلام ستار خان عزیز دشمنی آمریکا با ایران نیستش دشمنی آمریکا با اسلام و جمهوری اسلاممی هستش که با موازین وقوانین اسلامی اداره میشه و منافع اونا رو۱۰۰%به خطر میندازه

بی نام... سه‌شنبه , 12 می 2015 - 19:28

تقریبا تو تمام کشورهای جهان مردم از ماهواره استفاده میکنند….البته..اکثرا از طریق اینترنت نگاه میکنند…کشورهایی مثل ترکیه،المان،فرانسه،امریکا وخیلی کشورهای دیگه….تو اون کشورها هم شبکه های ماهواره ای هیچ مشکلی به وجود نیاورده…اگه ماهواره واقعا بنیان خانواده رو سست میکرد..مطمأکشورهای جهان اول وپیشرفته….جلوگیری میکردند.

وحید سه‌شنبه , 26 می 2015 - 6:16

آقایون بهتره که واقع بینانه نظر دهید.خانواده ایران رو ببینید با چه مقایسه می کنید؟یک خانواده ایرانی دارای دو فرهنگه! یکی فرهنگ اسلامی شیعه و دیگری فرهنگ ایرانی.
بهتره بدونید نه فقط ایران،بلکه دنیا تحت تاثیر ماهواره چه ازلحاظ سیاسی و چه از نظر فرهنگی شده است.چرا هیچ ملتی جلوی استکبار و اسراییل نمی ایستد؟مگر همه شاهد ظلم نیستند؟
همه اینها فقط به دلیل نفوذ فکری دشمن آن هم از طریق ماهواره است.در بحث خانواده هم همینطوره.چون ایرانی غیرت داره مثلا خیانت همسر رو نمیتونه تحمل بکنه ولی کشوری مثل ترکیه ارتباط بیرونی خانواده به چیز عادی تبدیل شده و دشمن میخواد در ایران هم عادی بشه.آقایون بالایی به عنوان یک ایرانی ارتباط همسرتون با دیگری را،حتی دوستانه ویا مخفیانه قبول می کنین؟؟؟
بله خاکریز دشمن پشت بامهای ماست…
با تشکر از برادر مرتضی و یاشاسین استادش!!!!!!!!!!!!!!

نظرات بسته شده است.