کد خبر : 1883
تاریخ انتشار : شنبه 17 ژانویه 2015 - 19:35

مهم‌ترین شاخصه تشیع لندنی مطابقت مواضع آنها با سیاست های انگلیس و آمریکاست

مهم‌ترین شاخصه تشیع لندنی مطابقت مواضع آنها با سیاست های انگلیس و آمریکاست

به گزارش اهروصال، سرهنگ پاسدار غفار ملکی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سپاه عاشورا در نشست اخلاقی تربیتی هیئت عاشقان ولایت در مسجد چهارده معصوم اهر اظهار داشت: دشمن که همواره اشاعه فرهنگ دینی و اعتقاد به خداوند و معنویات را مانع اصلی هدف های خود می بیند، برای کم رنگ

به گزارش اهروصال، سرهنگ پاسدار غفار ملکی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سپاه عاشورا در نشست اخلاقی تربیتی هیئت عاشقان ولایت در مسجد چهارده معصوم اهر اظهار داشت: دشمن که همواره اشاعه فرهنگ دینی و اعتقاد به خداوند و معنویات را مانع اصلی هدف های خود می بیند، برای کم رنگ کردن این اعتقادات، با ایجاد خلل در اعتقادات قشر جوان، در به انحراف کشاندن و بی هویت کردن آنان می کوشد و برنامه های ماهواره ای زمینه ساز مفاسد اخلاقی و اجتماعی استکه با هزینه های هنگفت ایجاد می شود.

وی افزود: ماهواره که حامل پیام فرهنگ مبتذل غرب است، اثر ویران کننده ای بر رفتار و پرورش کودکان و نوجوانان و جوانان دارد و بر خانواده هاست که خود را از آثار ویرانگر این پدیده شوم در امان نگه دارند.

ملکی ادامه داد:دشمنان با ایجاد شبکه های ماهواره درصدد تزلزل بنیان خانواده هستند و فرزندان شما با استفاده از شبکه های ماهواره ای از الگوهای غربی تقلید می کنند و کم کم این الگوهای منحط غربی در جامعه اسلامی نهادینه می شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سپاه عاشورا با بیان اینکه بیش از ۱۸ هزار شبکه ماهواره ای فعال هستند که بیش از ۱۸۰۰ مورد فقط نسبت به تخریب افکار فرزندان ما ایجاد شده اند گفت: راه چاره برای این معطل این است که فرزندان خود را به خواندن نماز و شرکت در محافل مذهبی ترغیب کنیم و مساجد را خالی نگذاریم.

وی همچنین در تشریح شاخص‌های شیعه لندنی گفت: تشیع لندنی خواسته یا ناخواسته یک نوع وابستگی به لندن دارد و در پازل بازی غربی‌ها قرار می‌گیرد و از حمایت سیاسی و مالی انگلیسی‌ها برخوردار است.

ملکی درباره شاخص‌ها و ویژگی‌های تشیع لندنی و تسنن آمریکایی گفت: مهم‌ترین شاخصه شیعه لندنی و سنی آمریکایی این است که رویکرد و مواضع این افراد و گروه‌ها با سیاست همیشگی پیر استعمار، انگلیس خبیث و آمریکا مطابقت دارد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.