کد خبر : 112270
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 21 دسامبر 2017 - 17:56

کمیته امداد امام خمینی علاوه بر فعالیت های حمایتی، اقدامات فرهنگی نیز دارد

کمیته امداد امام خمینی علاوه بر فعالیت های حمایتی، اقدامات فرهنگی نیز دارد

طهماسبی: کمیته امداد امام خمینی (ره) علاوه بر فعالیت‌های حمایتی اقداماتی را نیز در موارد فرهنگی دارد و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله) گام‌هایی را در زمینه‌های فرهنگی برمی‌دارد.

به گزارش اهروصال؛ ارسلان طهماسبی؛ رئیس مدیریت کمیته امداد امام خمینی (ره)؛ ظهر امروز؛ در جشن قرآن و سن تکلیف دانش آموزان تحت پوشش؛ در رابطه با فعالیت‌های فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره)؛ گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) علاوه بر فعالیت‌های حمایتی اقداماتی را نیز در موارد فرهنگی دارد و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله) گام‌هایی را در زمینه‌های فرهنگی برمی‌دارد.

وی در ادامه افزود: مقام معظم رهبری (مدظله) تأکید بسیار زیادی برای حمایت از محرومین دارند و درصورتی‌که در تأمین بودجه محرومین مشکلی وجود داشته باشد دفتر مقام معظم رهبری حمایت می‌کنند.

طهماسبی در ادامه مطرح کرد: در سال جاری ۳۱۲ نفر در کلاس‌های آموزش قرآن،۲۷۰ نفر در کلاس‌های احکام و عده زیادی در اردوهای زیارتی شرکت کرده‌اند. همچنین به نوجوانان در خصوص مهارت‌های نوجوانان آموزش داده‌شده است.

رئیس مدیریت کمیته امداد امام خمینی (ره) در پایان عنوان کرد: ۲۶۰ نفر در رابطه با آسیب‌های اجتماعی، ۹۵ نفر در رابطه انقلاب اسلامی و ۱۸۰ نفر از جوانان نیز در رابطه با ازدواج و عده کثیری نیز در رابطه با نماز و احکام در کلاس‌های کمیته امداد آموزش‌دیده‌اند که در این راستا از مربیان سپاه ناحیه اهر نیز کمک گرفته‌شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
محمد حسین پور شنبه , 23 دسامبر 2017 - 14:12

بسمه تعالی
دفترچه های بیمه سلامت همگانی حذف نشده اند
حسین پور رییس اداره بیمه سلامت شهرستان اهر با بیان اینکه مردم به شایعه ها مبنی بر حذف دفترچه های بیمه سلامت اعتنا نکنند ارائه خدمات درمانی از طریق دفترچه های بیمه سلامت ادامه دارد گفت مردم با مراجعه به مراکز دولتی همچنان میتوانند از خدمات بیمه سلامت بهره مند گردند .
حسین پور اظهار کرد دارندگان دفترچه های بیمه سلامت همگانی رایگان برای دریافت خدمات ملزم به مراجعه به مراکز دولتی هستند و سطح خدمات و میزان خدمات پرداختی در مراکز دولتی به هیچ وجه تغییر نیافته است .
وی خاطرنشان کرد دارندگان دفترچه های بیمه سلامت همگانی اگر بخواهند از خدمات بخش خصوصی استفاده نمایند باید به ازای هرنفر سالانه ۲۴۰ هزارتومان پرداخت نمایند . براساس مصوبه دولت بیمه شدگان صندوق بیمه سلامت همگانی کلیه خدمات بستری و سرپایی را از مراکز دولتی دریافت نمایند .
رییس اداره بیمه سلامت شهرستان اهر با بیان اینکه هم اکنون نزدیک به ۶۵ درصد جمعیت شهرستان تحت پوشش بیمه سلامت هستند تعداد بیمه شدگان شهرستان را ۱۰۳ هزار نفر عنوان کردند که ۵۹۰۰۰ نفر بیمه شدگان روستایی را شامل می شود .
درحال حاضر نزدیک به ۳۶۰۰۰ نفر در شهرستان اهر تحت پوشش صندوق بیمه سلامت همگانی هستند که می توانند همانند گذشته از خدمات بخش دولتی استفادهنمایند .
وی در مورد بیماران خاص نیز اظهار داشتند بیماران خاص دیالیزی ، پیوند کلیه ، ام اس ، هموفیلی و تالاسمی مشمول صندوق بیمه ایرانیان هستند و همانند گذشته از خدمات لازم بصورت رایگان استفاده می نمایند .

نظرات بسته شده است.