کد خبر : 103888
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 2 مارس 2017 - 21:06

پخش مستند شهید محمد اصغرزاده از سیمای استان

پخش مستند شهید محمد اصغرزاده از سیمای استان

مستند شهید محمد اصغرزاده با عنوان شیخ محمد در آستانه سالروز شهادتش ، فردا جمعه ۱۲ اسفند ماه ۹۵ ساعت ۳۰/۱۹ از شبکه استانی سهند پخش خواهد شد.

به گزارش اهروصال؛ مستند شهید محمد اصغرزاده با عنوان شیخ محمد در آستانه سالروز شهادتش ، فردا جمعه ۱۲ اسفند ماه ۹۵ ساعت ۳۰/۱۹ از شبکه استانی سهند پخش خواهد شد.
مستند شیخ محمد در شهرستان های اهر، تبریز و منطقه علمیاتی جزیره مجنون تصویری برداری شده است و نزدیک به ۱۲ نفر از رزمندگان و مبارزان قبل از انقلاب علیه رژیم طاغوت پهلوی در این مستند به بیان خاطرات از این شهید بزرگوار پرداخته اند.
شهید «محمد اصغرزاده» برادر شهید «جواد اصغرزاده» یکی از شهدای شاخص شهرستان اهر است لحظه شناسی و عمل به تکلیف از شاخصه های مهم این شهید بزرگوار است. او اوایل انقلاب در بانک مسکن شاغل بود و معمولا حقوق ماهیانه خود را بین فقرا و مستمندان تقسیم می کرد . پس از شروع جنگ تحمیلی او خدمت در جبهه های حق علیه باطل را به خدمت در بانک مسکن ترجیح داده و عازم جبهه های جنوب کشور شدند. از خودگذشتگی، رشادت و شجاعت‌های این شهید بزرگوار زبانزد رزمندگان ارسبارانی بود. این شهید بزرگوار در ۱۷ اسفندماه ۱۳۶۲ به فیض شهادت نائل شد. مراسم چهلم این شهید بزرگوار دقیقا مصادف با سالگرد شهادت برادرش شهید جواد اصغرزاده بود .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
مونا جمعه , 3 مارس 2017 - 18:03

سلام جمعه ۱۳ اسفند؟

نظرات بسته شده است.