کد خبر : 53381
تاریخ انتشار : جمعه 20 نوامبر 2015 - 18:41
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای کاظمی: تساوی مقابل تراکتورسازی برای ما مانند برد بود بسته هستند

کاظمی: تساوی مقابل تراکتورسازی برای ما مانند برد بود

کاظمی: تساوی مقابل تراکتورسازی برای ما مانند برد بود

به گزارش اهروصال به نقل از  تسنیم، فرهاد کاظمی در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های فوتبال تراکتورسازی و سیاه جامگان گفت: با داشته‌هایی که داشتیم این تساوی برای ما مانند برد بود چون واقعاً از نظر بازیکن در مضیقه هستیم، در ۱۵ دقیقه ابتدایی بازی تراکتورسازی حاکم مطلق میدان بود اما پس از آن

به گزارش اهروصال به نقل از  تسنیم، فرهاد کاظمی در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های فوتبال تراکتورسازی و سیاه جامگان گفت: با داشته‌هایی که داشتیم این تساوی برای ما مانند برد بود چون واقعاً از نظر بازیکن در مضیقه هستیم، در ۱۵ دقیقه ابتدایی بازی تراکتورسازی حاکم مطلق میدان بود اما پس از آن ما وارد بازی شده و در دقایقی از بازی نیز مالکیت توپ را در اختیار داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان افزود: داسیلوا بازیکن خارجی که به زمین فرستادیم آنچه که انتظار داشتیم را نتوانست انجام دهد و خواسته‌های ما را در زمین پیاده نکرد. حتی نزدیک بود از ناحیه وی گل بخوریم. امروز ۲،۳ جوان خوب پیدا کرده و یک دروازه‌‌بان خوب نیز به فوتبال ایران معرفی کردیم.

وی درباره عملکرد داور بازی گفت: داوری هیچ مشکلی نداشت، اگر به داور احترام بگذاریم در آینده دستاوردهای خوبی برای فوتبال ایران خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.