کد خبر : 135742
تاریخ انتشار : شنبه 11 فوریه 2023 - 17:56
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای مسئولان دستاوردهای انقلاب اسلامی را به مردم بازگو کنند‎ بسته هستند

مسئولان دستاوردهای انقلاب اسلامی را به مردم بازگو کنند‎

مسئولان دستاوردهای انقلاب اسلامی را به مردم بازگو کنند‎

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی از مسئولان و دولتمردان خواست دستاوردهای نظام را آنگونه که هست به اطلاع مردم برسانند، چرا که انقلاب اسلامی با گذشت ۴۴ سال دستاوردهای بزرگی داشته که باید به خوبی بازگویی شود. به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی، در مراسم راهپیمایی

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی از مسئولان و دولتمردان خواست دستاوردهای نظام را آنگونه که هست به اطلاع مردم برسانند، چرا که انقلاب اسلامی با گذشت ۴۴ سال دستاوردهای بزرگی داشته که باید به خوبی بازگویی شود.

به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی، در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن شهرستان اهر، افزود: امروز شاهد حضور خیل عظیم مردم ایران و خصوصا مردم شهرستان اهر در راهپیمایی ۲۲ بهمن هستیم که این نشان از لبیک گویی به ندای ولایت و رهبری است و آفرین بر این مردم همیشه در صحنه انقلاب که بار دیگر با حضورشان امید دشمنان را به یاس تبدیل کردند.

وی گفت: متاسفانه انقلاب اسلامی ایران مظلوم واقع شده است و با وجود دستاوردهای عظیم انقلاب در طول ۴۴ سال باز شاهد برخی انتقادات، شیطنت‌ها و نارضایتی ها از سوی انقلابیون خواص سیاسی و ضد انقلاب هستیم که باید این پیشرفت ها و دستاوردها از سوی مسئولان به مردم بازگویی شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در ادامه به برخی از دستاوردها و کارآمدی های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: اگر نظام جمهوری اسلامی کارآمد نبود ۴۴ سال تاب نمی آورد و هم اکنون نیز استقلال، تمامیت ارضی، اهداف و … نداشتیم و این اقتدار نظامی که ایران را جزو کشورهای قدرتمند در جهان از نظر ساخت موشک، پهپاد و غیره کرده است وجود نداشت.

وی گفت: ایران اسلامی یکی از قدرتمندترین کشورها در ساخت پهباد می باشد که غیر از کشور روسیه در حال حاضر کشور چین نیز در صف خریداران پهپاد قرار دارد و این باعث شده کشور ایران جزو کشوری بزرگ و قدرتمند در ساخت تکنولوژی پهپادی در منطقه و جهان تبدیل شود.

وی در ادامه به وجود شهرهای زیرزمینی پایگاه هوایی نیز اشاره کرد و افزود: در حال حاضر ایران قدرت برتر و قدرت راهبردی در منطقه به شمار می رود که تمام دوستان منطقه از جمله عراق، سوریه، لبنان، یمن و … با ایران متحد و در مقابل دشمنان و آمریکا ایستاده اند.

حجت الاسلام میرتاج الدینی در ادامه به کاهش بیست درصدی سطح خط فقر در جامعه نسبت به زمان طاوت نیز اشاره کرد و گفت: در حال حاضر سطح خط فقر در ایران از ۲۵ درصد تا ۳٠ درصد می باشد که این آمار نسبت به زمان طاوت که ۴۵ درصد فقر بود ۲٠ درصد کاهش یافته است و امیدواریم درآینده نیز کاهش یابد.

وی گفت: وجود خط فقر در جامعه مشکل تمام کشورهای جهان می باشد و تنها مختص به ایران اسلامی نیست و حتی در عربستان و آمریکا و فرانسه نیز خط فقر از ۱٠ تا ۲۶ درصد و… است ولی امروز با همه مشکلات اقتصادی و معیشتی ملت بزرگ ایران اسلامی با حضور پرشور و حماسی خود نشان دادند پای انقلاب و رهبری ایستاده اند و وظیفه ما مسئولان است که به مشکلات و خواسته های مردم از نظر معیشتی، اقتصادی و … رسیدگی نماییم و امیدواریم با تصمیماتی که در مجلس در روزهای گذشته گرفته شده است به زودی شاهد رفع برخی از مشکلات و کمبودها خصوصا در تهیه مایحتاج ضروری و معیشتی مردم ایران باشیم. ایسنا

خبر از: مصطفی قربان موحد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.