کد خبر : 135016
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 15 دسامبر 2022 - 23:44
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای بی‌توجهی به مسائل فرهنگی تبعات جبران‌ ناپذیری دارد بسته هستند

بی‌توجهی به مسائل فرهنگی تبعات جبران‌ ناپذیری دارد

بی‌توجهی به مسائل فرهنگی تبعات جبران‌ ناپذیری دارد

امام جمعه اهر، با گلایه از بی‌ توجهی‌ها به مسائل فرهنگی خاطرنشان کرد: موضوعات اقتصادی، معیشتی و اجتماعی مهم هستند، اما بی ‌توجهی به مسائل فرهنگی تبعات جبران‌ ناپذیری دارد، لذا از دولت سیزدهم توجه به مسائل فرهنگی را انتظار داریم تا این موضوع در حاشیه نماند. به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، حجت‌الاسلام جواد حاجی

امام جمعه اهر، با گلایه از بی‌ توجهی‌ها به مسائل فرهنگی خاطرنشان کرد: موضوعات اقتصادی، معیشتی و اجتماعی مهم هستند، اما بی ‌توجهی به مسائل فرهنگی تبعات جبران‌ ناپذیری دارد، لذا از دولت سیزدهم توجه به مسائل فرهنگی را انتظار داریم تا این موضوع در حاشیه نماند.

به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، حجت‌الاسلام جواد حاجی زاده، امام جمعه اهر، امروز، ۲۴ آذرماه، در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اهر اظهار کرد: بین نسل‌ها گسست به وجود آمده و به عبارتی نسل زمان انقلاب با نسل جوان درک متقابلی از همدیگر ندارند و چون جوانان را به حد کافی درک نکرده‌ایم، شرایط برای سوء استفاده دشمنان فراهم شد و این در حالی است که نباید چون اغتشاشات کف خیابان جمع شده بگوییم ماجرا تمام است، البته باید به جوانان توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

وی با انتقاد از غفلت دستگاه‌ های مسئول از فضای مجازی افزود: باید قبول کنیم که نهادهای متولی، فضای مجازی را رها کرده و فضا را تسلیم براندازان کرده‌اند، یکی از موارد رهاشدگی فضای مجازی، هتک حرمت به مسئولان نظام جمهوری اسلامی و در اختیار گرفتن فضای مجازی توسط دشمنان است.

حاجی زاده، با گلایه از بی‌ توجهی‌ها به مسائل فرهنگی خاطرنشان کرد: موضوعات اقتصادی، معیشتی و اجتماعی مهم هستند، اما بی ‌توجهی به مسائل فرهنگی تبعات جبران‌ ناپذیری دارد، لذا از دولت سیزدهم توجه به مسائل فرهنگی را انتظار داریم تا این موضوع در حاشیه نماند.

امام جمعه اهر، با تأکید بر اینکه نباید مطالبات و مشکلات مردم و جوانان در جریان اغتشاشات فراموش یا نادیده گرفته شود، یادآور شد: حضور انقلابیون در فضای مجازی جهت پاسخ به شبهه ‌افکنی دشمنان بسیار ضعیف است و متأسفانه نداشتن سواد رسانه‌‌ای، موجب موج‌ سواری دشمنان در فضای مجازی می‌شود. ایکنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.