کد خبر : 134483
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 نوامبر 2022 - 14:42
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای پرورش تفکرات و اندیشه های خلاق کودکان موجب پیشرفت و موفقیت آنها در آینده خواهد شد + عکس بسته هستند

پرورش تفکرات و اندیشه های خلاق کودکان موجب پیشرفت و موفقیت آنها در آینده خواهد شد + عکس

پرورش تفکرات و اندیشه های خلاق کودکان موجب پیشرفت و موفقیت آنها در آینده خواهد شد + عکس

پرورش تفکرات و اندیشه های خلاق کودکان موجب پیشرفت و موفقیت آنها در آینده خواهد شد/تجلیل مدیر آموزش و پرورش شهرستان اهر از هنرمند نقاش امیرعلی امیریان    مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان اهر گفت: پرورش تفکرات و اندیشه های خلاق کودکان موجب پیشرفت و موفقیت آنها در آینده خواهد شد. ناصر پورفتحی در

پرورش تفکرات و اندیشه های خلاق کودکان موجب پیشرفت و موفقیت آنها در آینده خواهد شد/تجلیل مدیر آموزش و پرورش شهرستان اهر از هنرمند نقاش امیرعلی امیریان 

 

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان اهر گفت: پرورش تفکرات و اندیشه های خلاق کودکان موجب پیشرفت و موفقیت آنها در آینده خواهد شد.

ناصر پورفتحی در مراسم تجلیل از هنرمند نقاش امیرعلی امیریان در گفتگو با خبرنگار #اهروصال گفت: کودکان شهرستان اهر دارای هوش و تفکر خلاق برتر هستند و هر میزان که این تفکرات و اندیشه ها پرورش و شکوفا شوند برای آینده این عزیزان و پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی بسیار حائز اهمیت می باشد.

وی کودکان را آینده سازان ایران اسلامی عنوان کرد و افزود: آینده ایران اسلامی به دست این کودکان و جوانان ساخته خواهد شد، پس باید از سنین پایین که کودکان در اوج تفکر خلاق و اندیشه برتر هستند توسط والدین و اولیای مدارس مورد حمایت و توجه قرار گیرند.

پورفتحی در خصوص نقاشی امیرعلی امیریان که برای روز جهانی کودک نقاشی شده و نشانگر “وحدت و همبستگی کودکان جهان” می باشد نیز گفت: روز جهانی کودک نماد وحدت، همدلی و یکپارچگی کودکان و حتی بزرگسالان جهان در مقابله با زورگویی های استکبارگرانی چون شیطان بزرگ آمریکا است که در این نقاشی به درستی و خلاقانه این وحدت کودکان که بر روی کره خاکی به همراه خورشید نماد خونگرمی و روشنایی به تصویر کشیده شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه کودکان با کوچکی جثه دارای قلبی بزرگ و رئوف هستند افزود: این کودکان با هر نژادی، جنسی، گویشی و… همواره حامی صلح و دوستی بین انسان ها و کل بشریت اند.

مدیر آموزش و پرورش اهر همچنین از خانواده ها و خصوصا اصحاب رسانه و قلم نیز خواست برای کشف و پرورش استعدادها، خلاقیت ها و هنرهای کودکان این شهرستان حتما از طریق ارائه پیشنهادات و نظرات سازنده با آموزش و پرورش همکاری نزدیک داشته باشند.

گفتنی است، در پایان این مراسم با حضور مدیر اداره آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان این اداره از امیرعلی امیریان دانش آموز کلاس دوم ابتدایی دبستان غیر انتفاعی مهد ادب که در گرامیداشت روز جهانی کودک، نقاشی (وحدت و همبستگی کودکان جهان) را در قاب تصویر در روزنامه محلی به چاپ رسانده و موج توجه و استقبال خوانندگان و مدیریت این اداره قرار گرفته بود با اهدای لوح سپاس و جایزه تجلیل شد.

عکس و خبر از: مصطفی قربان موحد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.