کد خبر : 134103
تاریخ انتشار : جمعه 30 سپتامبر 2022 - 12:24
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای گاوداری ۱۰ هزار رأسی با سرمایه‌گذاری بنیاد مستضعفان احداث می شود بسته هستند

گاوداری ۱۰ هزار رأسی با سرمایه‌گذاری بنیاد مستضعفان احداث می شود

گاوداری ۱۰ هزار رأسی با سرمایه‌گذاری بنیاد مستضعفان احداث می شود

فرماندار اهر گفت: گاوداری ۱۰ هزار رأسی با سرمایه‌گذاری بنیاد مستضعفان در اهر احداث می شود. به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، ابوالفضل غنی زاده در جلسه کارگروه آب، کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان اهر بر ضرورت احداث سد کج‌رود برای تأمین آب مورد نیاز تأکید کرد و افزود: مطالعات اولیه سد کج‌رود انجام شده و

فرماندار اهر گفت: گاوداری ۱۰ هزار رأسی با سرمایه‌گذاری بنیاد مستضعفان در اهر احداث می شود.

به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، ابوالفضل غنی زاده در جلسه کارگروه آب، کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان اهر بر ضرورت احداث سد کج‌رود برای تأمین آب مورد نیاز تأکید کرد و افزود: مطالعات اولیه سد کج‌رود انجام شده و با توجه به شرایط ویژه شهرستان و مطالبه عمومی، احداث سد کج‌رود برای تأمین آب ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

غنی‌زاده، احداث جاده بین مزارع، گسترش اجرای طرح جهش تولید در دیم‌زارها، بهسازی قنات‌های اهر، بازبینی پروانه‌های تأسیس بخش کشاورزی، تأمین آب تکمیل زنجیره تولید گوشت مرغ، توسعه گلخانه‌ها با تأمین آب مورد نیاز را از جمله مطالبات بخش کشاورزی شهرستان اهر ذکر کرد.

وی بابیان این‌که گاوداری ۱۰ هزار رأسی در شهرستان اهر ایجاد می‌شود، گفت: منابع طبیعی در خصوص تأمین زمین مورد نیاز و جهاد کشاورزی در انجام مطالعات گاوداری ۱۰ هزار رأسی که با سرمایه‌گذاری بنیاد مستضعفان در شهرستان اهر احداث خواهد شد، همکاری می‌کنند.

فرماندار اهر از موافقت رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی با تشکیل تعاونی به منظور احداث سد معیشتی در روستای نقدوز شهرستان اهر خبر داد، گفت: همچنین برای احداث ۱۶ هکتار گلخانه در شهرستان اهر موافقت شده است و جهت پیگیری این سرمایه‌گذاری، پرونده به جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی ارجاع می‌شود.مهر

سردبیر #اهروصال: مصطفی قربان موحد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.