کد خبر : 134085
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 27 سپتامبر 2022 - 21:57
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ارتقای مسائل فرهنگی، تربیتی جوانان و نوجوانان و ایجاد امنیت پایدار محلات از برکات پایگاه ها است بسته هستند

ارتقای مسائل فرهنگی، تربیتی جوانان و نوجوانان و ایجاد امنیت پایدار محلات از برکات پایگاه ها است

ارتقای مسائل فرهنگی، تربیتی جوانان و نوجوانان و ایجاد امنیت پایدار محلات از برکات پایگاه ها است

ارتقای مسائل فرهنگی، تربیتی جوانان و نوجوانان و ایجاد امنیت پایدار محلات از برکات پایگاه ها است توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان در هفتم مهر ماه ۱۴۰۱   فرمانده سپاه ناحیه اهر ارتقای مسائل فرهنگی، تربیتی جوانان و نوجوانان را از برکات پایگاه ها عنوان کرد. به گزارش پایگاه خبری اهروصال، سرهنگ پاسدار حسن

ارتقای مسائل فرهنگی، تربیتی جوانان و نوجوانان و ایجاد امنیت پایدار محلات از برکات پایگاه ها است

توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان در هفتم مهر ماه ۱۴۰۱

 

فرمانده سپاه ناحیه اهر ارتقای مسائل فرهنگی، تربیتی جوانان و نوجوانان را از برکات پایگاه ها عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری اهروصال، سرهنگ پاسدار حسن سیفی در مراسم افتتاح پایگاه شهید چمران حوزه قدس شهر اهر در گفتگو با خبرنگار #اهروصال گفت: از برکات پایگاه ها ارتقای مسائل فرهنگی و تربیتی جوانان و نوجوانان در جامعه، محرومیت زدایی و ایجاد امنیت پایدار در محلات و منطقه می باشد.

وی در ادامه گفت: دفتر پایگاه شهید چمران حوزه قدس شهری به دلیل مساحت کم به عنوان محل اداری و بایگانی اسناد و مدارک استفاده خواهد شد و کلیه مراسمات و برنامه های پایگاه که به ختم یا شروع نماز پیوند خواهد یافت نیز در داخل مسجد برگزار خواهد گردید.

فرمانده سپاه ناحیه اهر همچنین از توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی و کمک های مومنانه در روزهای آینده بین نیازمندان شهرستان اهر نیز خبر داد و گفت: در کنار این تعداد از بسته های معیشتی، تعدادی لوازم تحریر نیز توسط حوزه ها، پایگاه ها و گروه های جهادی در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

گفتنی است: در پایان این مراسم با حضور سرهنگ پاسدار حسن سیفی فرمانده سپاه ناحیه اهر، روسای ادارات شاهد و ایثارگران و اوقاف و امور خیریه و جمعی از بسیجیان و آحاد مختلف مردم، پایگاه مقاومت شهید چمران حوزه قدس شهری در محل مسجد امام باقر(ع) جاده اهر، ورزقان افتتاح و سروان پاسدار رضا علیزاده به عنوان فرمانده این پایگاه معرفی گردید.

خبر از: مصطفی قربان موحد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.