کد خبر : 133949
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 سپتامبر 2022 - 7:37
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای مراقب دسیسه ها و توطئه های جدید دشمنان از طریق رواج بی حجابی در جامعه باشیم + عکس بسته هستند

مراقب دسیسه ها و توطئه های جدید دشمنان از طریق رواج بی حجابی در جامعه باشیم + عکس

مراقب دسیسه ها و توطئه های جدید دشمنان از طریق رواج بی حجابی در جامعه باشیم + عکس

مراقب دسیسه ها و توطئه های جدید دشمنان از طریق رواج بی حجابی در جامعه باشیم + عکس   سرهنگ پاسدار غفار ملکی، گفت: دشمنان نظام و انقلاب امروز با دسیسه و توطئه جدید از طریق رواج بی حجابی در بین دختران جوان جامعه قصد فتنه افکنی دارد. به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، این یادگار

مراقب دسیسه ها و توطئه های جدید دشمنان از طریق رواج بی حجابی در جامعه باشیم + عکس

 

سرهنگ پاسدار غفار ملکی، گفت: دشمنان نظام و انقلاب امروز با دسیسه و توطئه جدید از طریق رواج بی حجابی در بین دختران جوان جامعه قصد فتنه افکنی دارد.

به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، این یادگار ۸ سال دفاع مقدس درمراسم یادواره شهدای پایگاه شهید آوینی و تجلیل از خانواده شهدا این پایگاه افزود: دشمنان وقتی در تمام حوزه های سیاسی، نظامی و غیره در مقابل ایران اسلامی شکست خورده اند، امروز با توهین به قرآن و رواج بی حجابی در کشور قصد ضربه زدن به اسلام و دین دارند که با هوشیاری امت اسلامی این فتنه نیز با شکست روبرو خواهد شد.

وی در ادامه ضمن ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان امروز که جنگ را تجربه نکرده اند گفت: باید فرهنگ ایثار و شهادت را در بین نسل جدید به صورت ترویج کنیم.

سرهنگ پاسدار ملکی همچنین خواستار بازگویی و انتقال وصیت نامه شهدا در بین جوانان تاکید کرد.

وی همچنین با اشاره به اینکه امروز هرچه داریم به برکت خون شهداست افزود: امنیت و آسایش امروز را مدیون خون شهدا هستیم و باید قدر این شهدا را بدانیم.

سرهنگ پاسدار ملکی بر هوشیاری مردم در مقابله توطئه های دشمنان نیز تاکید کرد و گفت: دشمنان در مقابله با ایران اسلامی مایوس شده اند و با توطئه های جدید می خواهند فتنه ای دیگر ایجاد کنند که باید مراقب باشیم ماجرای جنگ احد در زمان نبی اکرم(ص) تکرار نشود.

وی در ادامه با اشاره به جنایات فجیع گروه کموله و سایر گروه ها کردستان در طول جنگ تحمیلی بر لزوم نگهداشتن سنگر جهاد و همبستگی در بین مردم تاکید کرد و وحدت را عاملی مهم برای پیروزی و دفع توطئه های دشمنان برشمرد.

وی در پایان افزود: این حرام زاده ها و حرام خوارها هستند که قرآن سوزند، سر می برند و پرچم می سوزانند و اینها اجیر شده صهیونیست بین المللی هستند که می خواهند از اسلام و اقتدار ایران عقده خالی کنند.

عکس و خبر از: مصطفی قربان موحد

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.