کد خبر : 132412
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 جولای 2022 - 8:38
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای برگزاری مسابقات کشتی فرنگی و آزاد دانشجویان دانشگاه های آزاد کشور در اهر بسته هستند

برگزاری مسابقات کشتی فرنگی و آزاد دانشجویان دانشگاه های آزاد کشور در اهر

برگزاری مسابقات کشتی فرنگی و آزاد دانشجویان دانشگاه های آزاد کشور در اهر

سرپرست فنی مسابقات کشتی فرنگی دانشجویان دانشگاه های آزاد اسلامی کشور از برگزاری مسابقات کشتی فرنگی و آزاد دانشجویان دانشگاه های آزاد کشور در شهرستان اهر خبر داد. دکتر کامران قدرتی در گفتگو با #اهروصال گفت: این مسابقات در ادامه فینال مناطق ۱۰گانه کشور است که به میزبانی شهرستان اهر در محل دانشگاه آزاد اسلامی

سرپرست فنی مسابقات کشتی فرنگی دانشجویان دانشگاه های آزاد اسلامی کشور از برگزاری مسابقات کشتی فرنگی و آزاد دانشجویان دانشگاه های آزاد کشور در شهرستان اهر خبر داد.

دکتر کامران قدرتی در گفتگو با #اهروصال گفت: این مسابقات در ادامه فینال مناطق ۱۰گانه کشور است که به میزبانی شهرستان اهر در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در حال برگزاری است.

وی برگزاری مسابقات کشتی فرنگی و آزاد دانشجویان دانشگاه های آزاد کشور از مورخه ۱ لغایت ۸ مرداد ماه سال ۱۴۰۱ عنوان کرد و افزود: در این دوره از مسابقات که با شرکت ۷۰ نفر فرنگی کار در حال برگزاری است کشتی گیران از یکم تا چهارم مرداد ماه با هم به رقابت خواهند پرداخت و پس از این مسابقات کشتی گیران آزادکار باهم به رقابت می پردازند. 

دکتر قدرتی گفت: این دوره از مسابقات کشتی انتخابی مرحله اول تیم ملی دانشجویی برای اعزام به مسابقات جهانی دانشجویان است که هم اکنون در سطح بسیار بالایی در حال برگزاری است.

وی در پایان از ریاست و همکاران ساعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر که زمینه مناسب برگزاری مسابقات کشتی فرنگی و آزاد دانشجویان دانشگاه های آزاد کشور را در کیفیت بالا و سطح استاندارد فراهم نمودند تجلیل کرد.

خبر از: مصطفی قربان موحد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.