کد خبر : 132329
تاریخ انتشار : جمعه 22 جولای 2022 - 9:08
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای جشنواره های فرهنگی، ورزشی و گردشگری فرصتی مناسب برای معرفی ظرفیت های اهر و ارسباران   بسته هستند

جشنواره های فرهنگی، ورزشی و گردشگری فرصتی مناسب برای معرفی ظرفیت های اهر و ارسباران  

جشنواره های فرهنگی، ورزشی و گردشگری فرصتی مناسب برای معرفی ظرفیت های اهر و ارسباران   

فرماندار شهرستان اهر برگزاری جشنواره های مختلف فرهنگی، ورزشی و گردشگری را یک فرصت مناسب برای معرفی ظرفیت‌های شهرستان اهر و منطقه ارسباران برشمرد. به گزارش پایگاه خبری #اهروصال ابوالفضل غنی زاده در هفتمین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی سد ستارخان گفت: در این دوره از جشنواره فرهنگی،  ورزشی و گردشگری و مسابقات آبهای آزاد استان

فرماندار شهرستان اهر برگزاری جشنواره های مختلف فرهنگی، ورزشی و گردشگری را یک فرصت مناسب برای معرفی ظرفیت‌های شهرستان اهر و منطقه ارسباران برشمرد.

به گزارش پایگاه خبری #اهروصال ابوالفضل غنی زاده در هفتمین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی سد ستارخان گفت: در این دوره از جشنواره فرهنگی،  ورزشی و گردشگری و مسابقات آبهای آزاد استان ورزشکارانی مهمانان  زیادی از سراسر منطقه ارسباران، مشگین شهر و تبریز در شهرستان اهر حضور داشتند که در رشته های ورزشی شنا، دوومیدانی، طناب کشی، اسب سواری، ماشین سواری، تیراندازی، بادبادک پرانی، موتور سواری، تیراندازی، ورزش های بومی محلی و… با هم به رقابت پرداختند.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را معرفی پتانسیل های هنری و ورزشی جوانان این شهرستان برشمرد و برپایی غرفه‌های مختلف محصولات کشاورزی، باغی، دامی، عشایری، صنایع دستی و غیره را نیز یک فرصت مناسب برای معرفی بیشتر توانمندی های این شهرستان ذکر کرد.

غنی زاده در ادامه برگزاری جشنواره های مختلف فرهنگی، ورزشی و گردشگری را یک فرصت مناسب برای معرفی ظرفیت‌های شهرستان اهر و منطقه به سایر نقاط استان و حتی کشور عنوان کرد و خواستار تداوم برگزاری اینگونه جشنواره ها در زمینه های مختلف ورزشی، فرهنگی، اجتماعی، گردشگری و… شد.

وی از حضور پرشور مردم شهرستان اهر، منطقه ارسباران، مشگین شهر، تبریز و سایر نقاط کشور در این رویداد ورزشی، تفریحی و فرهنگی تقدیر و قدردانی کرد.

گفتنی است؛ با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی، امام جمعه،  نماینده مردم اهر و هریس، فرماندار و سایر مسئولان شهرستان اهر هفتمین جشنواره فرهنگی، ورزشی و گردشگری ستارخان و مسابقات آبهای آزاد استان با بیش از ۱۲ رشته ورزشی از جمله” شنا، دوچرخه سواری، اسب سواری، تیراندازی، اتومبیلرانی، موتورسواری، ورزشهای همگانی، دوچرخه سواری، ماهیگیری، دو و میدانی، سه گانه و ورزش بومی روستایی” در قالب مسابقات ورزشی در مجموعه کمپ گردشگری سد ستارخان شرکت کردند و در پایان به نفرات برتر هر رشته جوایزی اهدا شد. ایسنا

خبر از: مصطفی قربان موحد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.