کد خبر : 132327
تاریخ انتشار : جمعه 22 جولای 2022 - 9:06
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای توانمندی جوانان اهری در کلیه رشته‌های ورزشی عالی است بسته هستند

توانمندی جوانان اهری در کلیه رشته‌های ورزشی عالی است

توانمندی جوانان اهری در کلیه رشته‌های ورزشی عالی است

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی توانمندی‌های جوانان شهرستان اهر را در کلیه رشته‌های ورزشی بسیار عالی و ستودنی برشمرد و از مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی و مسئولان ذی‌ربط خواست در جهت ارتقاء ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های ورزشی جوانان این شهرستان گام‌های اساسی بردارند. به گزارش پایگاه خبری اهروصال، احمد

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی توانمندی‌های جوانان شهرستان اهر را در کلیه رشته‌های ورزشی بسیار عالی و ستودنی برشمرد و از مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی و مسئولان ذی‌ربط خواست در جهت ارتقاء ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های ورزشی جوانان این شهرستان گام‌های اساسی بردارند.

به گزارش پایگاه خبری اهروصال، احمد محرم زاده در هفتمین جشنواره فرهنگی، ورزشی و گردشگری سد ستارخان اهر از وزیر، مدیرکل ورزش و جوانان استان و فرماندار اهر خواست به آرزوی چند ساله جوانان ورزشکار اهری که ساخت پروژه باشگاه ۵۰۰۰ نفری است جامه عمل پوشیده و تا پایان سالجاری این پروژه به اتمام برسد.

وی از دیگر خواسته‌های به حق جوانان ورزشکار اهری را تکمیل سالن هنرهای رزمی و ایجاد پیست ورزشی تارتان، احداث خانه‌های ورزشی روستایی و ده‌ها طرح‌های مختلف دیگر ورزشی در این شهرستان شد.

وی گفت: اگر در منطقه مشکلات بیکاری، اشتغال می‌باشد و تاکنون توانمندی‌های جوانان به بالفعل تبدیل نشده است، حداقل باید مسیر ورزش را برای جوانان و کشف استعداد آنها فراهم کنیم.

محرم زاده خواستار توجه ویژه مسئولان به استعدادها و ظرفیت‌های نهفته و پنهان شهرستان اهر و آشکارسازی آنها شد.

محرم زاده در ادامه با اشاره به برگزاری هفتمین جشنواره فرهنگی، ورزشی و گردشگری در راستای ایجاد نشاط و شادی بین جوانان و مردم شهرستان اهر گفت: انشالله با پیگیری مسئولان مکان فعلی برگزاری این جشنواره تا سال آینده مناسب سازی و تجهیز شود.ایسنا

خبر از: مصطفی قربان موحد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.