کد خبر : 132274
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 جولای 2022 - 17:04
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای دانشگاه آزاد اهر میزبان مسابقات کشتی دانشجویان سراسر کشور بسته هستند

دانشگاه آزاد اهر میزبان مسابقات کشتی دانشجویان سراسر کشور

دانشگاه آزاد اهر میزبان مسابقات کشتی دانشجویان سراسر کشور

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر از برگزاری مسابقات کشتی آزاد و فرنگی دانشجویان واحدهای دانشگاهی سراسر کشور در محل مجتمع بزرگ ورزشی این دانشگاه خبر داد. به گزارش پایگاه خبری اهروصال، علی سلیمی در گفتگو با خبرنگار افزود: این دانشگاه در گذشته نیز مسابقات سراسری کشتی دانشجویان سراسر کشور در این مجتمع برگزار کرده

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر از برگزاری مسابقات کشتی آزاد و فرنگی دانشجویان واحدهای دانشگاهی سراسر کشور در محل مجتمع بزرگ ورزشی این دانشگاه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اهروصال، علی سلیمی در گفتگو با خبرنگار افزود: این دانشگاه در گذشته نیز مسابقات سراسری کشتی دانشجویان سراسر کشور در این مجتمع برگزار کرده وبرای برگزاری هرچه بهتر این مسابقات نیز به جهت امکانات و فضای مناسب ورزشی،همراه با خوابگاه های مجهز از یکماه پیش تمهیدات لازم را فراهم کرده و تلاش دارد با همت همکاران این واحد، میزبانی شایسته برای این مسابقات باشد.

رئیس اجرایی برگزاری این مسابقات اظهار کرد این مسابقات با حضور بیش از سیصد نفر دانشجویان از کل واحد های دانشگاه آزاد اسلامی کشور در قالب ده وزن طبق آئین نامه فدراسیون جهانی کشتی در واحد اهر برگزار خواهد شد.

دکترسلیمی افزود: مسابقات کشتی فرنگی از ۱ لغایت ۴ مرداد و مسابقات کشتی آزاد از ۵ لغایت ۸ مرداد در مجتمع ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول گفت: بازدید از آثار تاریخی فرهنگی، آبگرم، موزه ادب عرفان، بقعه شیخ شهاب الدین اهری، بازار سرپوشیده وتاریخی اهر از برنامه های جنبی این مسابقات جهت آشنایی بیشتر با شهرستان اهر خواهد بود.

خبر دربافتی اهروصال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.