کد خبر : 132058
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 12 جولای 2022 - 15:15
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای برگزاری هفتمین جشنواره فرهنگی، ورزشی و گردشگری ستارخان در اهر بسته هستند

برگزاری هفتمین جشنواره فرهنگی، ورزشی و گردشگری ستارخان در اهر

برگزاری هفتمین جشنواره فرهنگی، ورزشی و گردشگری ستارخان در اهر

رئیس اداره ورزش و جوانان اهر از برگزاری هفتمین دوره جشنواره فرهنگی، ورزشی و گردشگری ستارخان و مسابقات شنای آب‌های آزاد استانی در سد ستارخان این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، جلیل علیجانپور در گفت‌وگویی، گفت: در این جشنواره فرهنگی، ورزشی و گردشگری ستارخان، بیش از ۱۲ رشته ورزشی از جمله” شنا،

رئیس اداره ورزش و جوانان اهر از برگزاری هفتمین دوره جشنواره فرهنگی، ورزشی و گردشگری ستارخان و مسابقات شنای آب‌های آزاد استانی در سد ستارخان این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، جلیل علیجانپور در گفت‌وگویی، گفت: در این جشنواره فرهنگی، ورزشی و گردشگری ستارخان، بیش از ۱۲ رشته ورزشی از جمله” شنا، دوچرخه سواری، اسب سواری، تیراندازی، اتومبیلرانی، موتورسواری، همگانی، دوچرخه سواری، ماهیگیری، دو و میدانی، سه گانه و ورزش بومی روستایی” در قالب مسابقات ورزشی در مجموعه کمپ گردشگری سد ستارخان شرکت خواهند کرد.

وی هدف از برگزاری هفتمین دوره جشنواره فرهنگی و ورزشی ستارخان و مسابقات شنای آب‌های آزاد استانی در سد ستارخان را استعدادیابی و معرفی ظرفیت‌های گردشگری شهرستان اهر برشمرد و از کلیه نهادها و اداراتی که بر برگزاری این جشنواره مشارکت دارند قدردانی کرد.

علیجانپور افزود: هفتمین دوره جشنواره فرهنگی و ورزشی ستارخان و مسابقات شنای آب‌های آزاد استانی روز پنجشنبه ۳۰ تیرماه سالجاری ساعت ۱۷ بعد از ظهر در کمپ گردشگری سد ستارخان اهر با حضور ورزشکاران و علاقه مندان ورزشی برگزار خواهد شد.ایسنا

خبر از:  مصطفی قربان موحد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.