کد خبر : 130873
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 ژوئن 2022 - 17:12
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای رفع موانع واحدهای تولیدی و صنعتی از اولویت‌ دستگاه قضایی آذربایجان شرقی است بسته هستند

رفع موانع واحدهای تولیدی و صنعتی از اولویت‌ دستگاه قضایی آذربایجان شرقی است

رفع موانع واحدهای تولیدی و صنعتی از اولویت‌ دستگاه قضایی آذربایجان شرقی است

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی، حمایت از طرح‌های اشتغالزا و رفع موانع واحدهای تولیدی،  معدنی و صنعتی را از اولویت چ‌های دستگاه قضایی استان برشمرد. به گزارش پایگاه خبری اهروصال، موسی خلیل اللهی در بازدید از معدن مس انجرد گفت: در راستای عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و دستورات رئیس قوه قضائیه در خصوص

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی، حمایت از طرح‌های اشتغالزا و رفع موانع واحدهای تولیدی،  معدنی و صنعتی را از اولویت چ‌های دستگاه قضایی استان برشمرد.

به گزارش پایگاه خبری اهروصال، موسی خلیل اللهی در بازدید از معدن مس انجرد گفت: در راستای عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و دستورات رئیس قوه قضائیه در خصوص تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی در جهت رسیدگی به مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی، صنایع و معادن در این استان این ستاد تشکیل و هم اکنون فعالیت خود را با انجام جلسات و بازدیدها در حال انجام می‌باشد.

وی افزود: در این راستا به صورت مستمر واحدهای تولیدی، صنعتی و معادن مورد پایش قرار گرفته و جلساتی در سطح استان به صورت ماهانه با حضور مسئولان ذیربط در این حوزه‌ها تشکیل و مشکلات و مسائل این واحدها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

خلیل اللهی، معدن مس انجرد را یکی از مهمترین و موفق ترین معادن خصوصی آذربایجان شرقی در حوزه تولید و اشتغال برشمرد و گفت: با توجه به مشکلات و مسائل این معدن و همچنین موانع ایجاد سد باطله جدید در بازدیدی که انجام شد امیدواریم به زودی این مشکلات حل شود.

وی گفت: معدن مس انجرد در حوزه اشتغال نیز گام‌های مهمی برداشته است به طوری که هم اکنون بیش از ۶۰۰ نفر در این معدن به صورت مستقیم در حال فعالیت می‌باشند که امیدواریم با اجرای گام اول برنامه توسعه در این معدن شاهد اشتغال بیش از چند هزار نفر از هموطنان در این معدن باشیم.

رئیس کل دادگستری استان در ادامه از حمایت دستگاه قضا برای حل مشکلات و دغدغه‌های معدن مس انجر با برگزاری جلسات با مسئولان دستگاههای مرتبط در مرکز استان خبر داد.

خبر از: مصطفی قربان موحد

سایت خبری تحلیلی اهروصال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.