کد خبر : 130682
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 26 می 2022 - 10:42
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای برگزاری اختتامیه اولین دوره نمایشگاه و جشنواره شهرستانی پایگاه های اسوه سپاه ناحیه اهر بسته هستند

برگزاری اختتامیه اولین دوره نمایشگاه و جشنواره شهرستانی پایگاه های اسوه سپاه ناحیه اهر

برگزاری اختتامیه اولین دوره نمایشگاه و جشنواره شهرستانی پایگاه های اسوه سپاه ناحیه اهر

مراسم اختتامیه اولین دوره نمایشگاه و جشنواره شهرستانی پایگاه های اسوه سپاه ناحیه اهر با حضور مسئولان ارشد و جمعی از بسیجیان این شهرستان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، فرمانده سپاه ناحیه اهر در آیین اختتامیه این نمایشگاه ضمن تقدیر از تلاش های شبانه روزی دست اندرکاران و بسیجیان در برپایی باشکوه این

مراسم اختتامیه اولین دوره نمایشگاه و جشنواره شهرستانی پایگاه های اسوه سپاه ناحیه اهر با حضور مسئولان ارشد و جمعی از بسیجیان این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، فرمانده سپاه ناحیه اهر در آیین اختتامیه این نمایشگاه ضمن تقدیر از تلاش های شبانه روزی دست اندرکاران و بسیجیان در برپایی باشکوه این جشنواره گفت: این نمایشگاه از دوم خرداد ماه آغاز و در در چهارم خردا بعد از سه روز فعالیت با شرکت ۷ حوزه و ۹۷ پایگاه به کار خود پایان داد.

سرهنگ پاسدار حسن سیفی افزود: این نمایشگاه در ۱۶ قسمت و ۷۷ مؤلفه با حضور ۹۷ پایگاه مورد ارزیابی قرار گرفت و طبق این ارزیابی ها پایگاه های برتر پس از انتخاب به جشنواره های استانی و سپس کشوری بسیج راه می یابند. 

وی در ادامه خواستار ایجاد فضای مناسب و بزرگ تر برای برپایی اینگونه نمایشگاه ها و جشنواره های بسیجی در سطح شهرستان اهر شد.

سرهنگ پاسدار سیفی از جمله دلایل انتخاب محل برگزاری این نمایشگاه در مسجد جوادالائمه را ترویج حضور بسیج در مساجد و برپایی مراسمات مختلف در این مکان مقدس برشمرد و گفت: از اهداف برگزاری این نمایشگاه ارائه عملکرد و فعالیت پایگاه ها، استفاده پایگاه های از تجربیات یکدیگر، ارائه ابتکاری و خلاقانه پایگاه ها در راستای اشتغالزایی و آشنایی برخی از افراد جامعه با عملکرد پایگاه ها می باشد.

خبر از: مصطفی قربان موحد

سایت خبری تحلیلی اهروصال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.