کد خبر : 130302
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 می 2022 - 10:59
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای وجود ۸ کلاس کانکسی در اهر بسته هستند

وجود ۸ کلاس کانکسی در اهر

وجود ۸ کلاس کانکسی در اهر

فرماندار شهرستان اهر نیز در این مراسم بر ضرورت ریشه‌کنی مدارس کانکسی در این شهرستان تاکید کرد.  به گزارش پایگاه خبری اهروصال، ابوالفضل غنی زاده گفت: اکنون در شهرستان اهر حدود هشت مدرسه کانکسی وجود دارد که در راستای محرومیت زدایی از مناطق محروم از وزارت آموزش و پرورش درخواست داریم با عنایت ویژه علاوه

فرماندار شهرستان اهر نیز در این مراسم بر ضرورت ریشه‌کنی مدارس کانکسی در این شهرستان تاکید کرد. 

به گزارش پایگاه خبری اهروصال، ابوالفضل غنی زاده گفت: اکنون در شهرستان اهر حدود هشت مدرسه کانکسی وجود دارد که در راستای محرومیت زدایی از مناطق محروم از وزارت آموزش و پرورش درخواست داریم با عنایت ویژه علاوه بر حذف کانکس‌ها با کمترین هزینه مدارس مناسبی برای ادامه تحصیل دانش آموزان روستاهای این شهرستان ایجاد کنند. 

وی، مدارس حاشیه شهر و مشکلات ایاب و ذهاب و فقر خانواده‌های آن‌ها را از دیگر مشکلات در تحصیل دانش آموزان شهرستان اهر برشمرد و خواستار حل این موضوع شد. 

وی هم‌چنین با اشاره به استاندارد بودن برخی از مدارس شهرستان اهر از نظر امکانات، فضای مناسب و تجهیزات آموزشی، گفت: با وجود این‌که برخی مدارس این شهرستان دارای استانداردهای خوب آموزشی هستند اما متاسفانه برخی از مدارس با کمترین امکانات برخورد بوده و دانش آموزان با مشکلات زیادی روبرو هستند که باید در رفع این کمبودها مسئولان اقدامات اساسی انجام دهند.

غنی زاده در ادامه دانش آموزان مناطق محروم روستایی را باهوش ترین و مستعدترین دانش آموزان برشمرد و افزود: اگر به این دانش آموزان توجه ویژه شود مطمئنا در سطح کشور و منطقه مثمر ثمر خواهند بود. 

وی با اشاره به نیمه کاره ماندن طبقه سوم تنها تالار فرهنگیان شهرستان اهر از مسئولان اجرایی کشور خواست در تکمیل این پروژه اقدامات اساسی انجام دهند.

وی از شاخص‌های مهم توسعه پیشرفت در حوزه نیروی انسانی را آموزش بر شمرد و خواستار صدور دستور ویژه برای نوسازی مدارس، هوشمند سازی مدارس و تجهیز امکانات به روز برای مدارس این شهرستان شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اهر نیز در این مراسم معلمان را سرمایه‌های عظیم سیاسی، معنوی و اجتماعی جامعه عنوان کرد.

ناصر پورفتحی گفت: آموزش و پرورش شهرستان اهر در سطح بین المللی، ملی و استانی دارای رتبه‌های علمی و آموزشی بیشماری است که نشان از سطح علمی و دانشی معلمان این شهرستان است.

وی، معلمی را شغل انبیا و اولیای الهی برشمرد و افزود: ثمره امروز معلمان فداکار جامعه همین مسئولان و مدیرانی است که برای پیشرفت و توسعه کشور پرورش یافته‌اند و باید همیشه قدردان زحمات شبانه روزی معلمان عزیزمان باشیم. 

پور فتحی، اهر را مرکز علم و فرهنگ در منطقه ارسباران ذکر کرد و گفت: در حوزه تعلیم و تربیت و آموزش دانش آموزان این شهرستان در سال‌های اخیر با همکاری و کمک نماینده شهرستان‌های اهر و هریس در مجلس و سایر مسئولان ارشد این شهرستان اقدامات مهم و اساسی انجام شده است. 

گفتنی است در پایان این مراسم که با حضور احمد محمودزاده معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکتی آیت الله حاجی زاده امام جمعه محرم زاده نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی فرماندار جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی و خانواده‌های بازنشستگان فرهنگی شهرستان حضور داشتند علاوه بر تجلیل از بازنشستگان فرهنگی برای اولین بار از هشت کتاب به تالیف ۹ آموزگار این شهرستان رونمایی شد.

خبر از: مصطفی قربان موحد

سایت خبری تحلیلی اهروصال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.