کد خبر : 130237
تاریخ انتشار : جمعه 6 می 2022 - 13:50
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ضرورت ایجاد خانه خبر در اهر بسته هستند

ضرورت ایجاد خانه خبر در اهر

ضرورت ایجاد خانه خبر در اهر

ابوالفضل غنی زاده، فرماندار شهرستان اهر نیز در این جلسه گفت: ایجاد خانه خبر در شهرستان اهر باعث تجمیع آرشیوها، مدارک، نامه‌ها و… در راستای شناساندن و معرفی تاریخ مطبوعات و خبررسانی در این شهرستان و منطقه می‌شود. به گزارش پایگاه خبری اهروصال، فرماندار اهر، حرفه‌ای و تخصصی کردن رسانه‌های منطقه را یکی از اولویت‌های

ابوالفضل غنی زاده، فرماندار شهرستان اهر نیز در این جلسه گفت: ایجاد خانه خبر در شهرستان اهر باعث تجمیع آرشیوها، مدارک، نامه‌ها و… در راستای شناساندن و معرفی تاریخ مطبوعات و خبررسانی در این شهرستان و منطقه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری اهروصال، فرماندار اهر، حرفه‌ای و تخصصی کردن رسانه‌های منطقه را یکی از اولویت‌های مهم برشمرد و افزود: اصحاب رسانه و قلم باید در درج اخبار و رویدادهای روز منطقه به سمت حرفه‌ای و تخصصی شدن حرکت کنند.

غنی زاده گفت: اصحاب رسانه و مطبوعات در حرفه خود باید در حوزه‌های گردشگری، معدن، پزشکی و غیره نیز صاحب نظر و ایده باشند چرا که تجربه و تخصص رمز موفقیت رسانه‌ها است. 

وی، حل اولویت‌های منطقه را برعهده معادن ذکر کرد و از معادن خواست نسبت به پرداخت یک درصد فعالیت خود برای عمران، توسعه و جبران خسارت راه‌های روستایی منطقه و… اقدام کنند.

خبر از: مصطفی قربان موحد، خبرگزاری سراسری ایسنا

سایت خبری تحلیلی اهروصال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.