کد خبر : 125837
تاریخ انتشار : جمعه 12 نوامبر 2021 - 17:11
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای رونمایی از تجهیزات ورزشی به هیئت کبدی اهر بسته هستند

رونمایی از تجهیزات ورزشی به هیئت کبدی اهر

رونمایی از تجهیزات ورزشی به هیئت کبدی اهر

با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان، اعضای شورای شهر، رئیس هیئت کبدی اهر و جمعی از ورزشکاران تیم کبدی شهرستان اهر مراسم تجلیل از #علی_عطازاده ورزشکار کبدی کار اهری اعزامی اردوی تیم ملی و رونمایی از تجهیزات ورزش هیئت کبدی اهر برگزار شد. رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر در گفتگو با خبرنگار

با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان، اعضای شورای شهر، رئیس هیئت کبدی اهر و جمعی از ورزشکاران تیم کبدی شهرستان اهر مراسم تجلیل از #علی_عطازاده ورزشکار کبدی کار اهری اعزامی اردوی تیم ملی و رونمایی از تجهیزات ورزش هیئت کبدی اهر برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری اهروصال،  ضمن تقدیر از حمایت های اسلام خانزاده خیرورزشی در تهیه تجهیزات هیئت کبدی گفت: این تجهیزات ورزشی که برای آماده سازی و تمرین تیم کبدی این شهرستان توسط خیر ورزشی “اسلام خانزاده که خودشان نیز رئیس هیئت ورزشی کبدی اهر هستند” تهیه شده و بیش از ۲۰۰ میلیون ریال هزینه داشته است.

جلیل علیجانپور گفت: امیدواریم با اهدای این تجهیزات به هیئت ورزش کبدی اهر شاهد تمرینات مستمر ورزشکاران این رشته باشیم چراکه در این رشته این شهرستان دارای قهرمانان زیادی است که در سطح ملی و حتی بین المللی زبان زد خاص و عام می باشد.

علیجانپور آینده ورزش کبدی شهرستان اهر را با داشتن قهرمانان ملی و بین المللی بسیار روشن ذکر کرد و افزود: تاکنون در این رشته ورزشی دو ورزشکار به اردوی تیم ملی دعوت شده اند که این موفقیت افتخاری مهم برای این شهرستان است. 

وی در ادامه گفت: هم اکنون نیز یکی از قهرمانان نام آشنای این رشته ورزشی “علی عطازاده” نیز به عنوان تنها نماینده استان آذربایجان شرقی به اردوی تیم ملی دعوت شده اند که تا چند روز آینده بعد از سپری شدن اردو به نوزدهمین دوره بازی‌های_آسیایی ۲۰۲۲ هانگ‌ژو چین اعزام خواهند شد.

علیجانپور ضمن آرزوی موفقیت و پیروزی برای علی عطازاده و ملی پوشان افزود: در صورت حمایت مسئولان و خصوصا خیرین ورزشی از ورزش کبدی، ورزشکاران و ایجاد زیرساخت های مناسب می توان به جرات گفت، این رشته ورزشی در سطح ملی و بین المللی به موفقیت های بزرگتری خواهد رسید.

خبر از: مصطفی قربان موحد

سایت خبری تحلیلی اهروصال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.