کد خبر : 125274
تاریخ انتشار : شنبه 23 اکتبر 2021 - 17:55
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای پیشرفت در هیئت بدمینتون اهر بسیار چشمگیر است/درخشش بدمینتون کاران زیر ۱۵ سال اهر در مسابقات بدمینتون آزاد استان بسته هستند

پیشرفت در هیئت بدمینتون اهر بسیار چشمگیر است/درخشش بدمینتون کاران زیر ۱۵ سال اهر در مسابقات بدمینتون آزاد استان

پیشرفت در هیئت بدمینتون اهر بسیار چشمگیر است/درخشش بدمینتون کاران زیر ۱۵ سال اهر در مسابقات بدمینتون آزاد استان

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر پیشرفت رو به جلوی هیئت بدمینتون اهر را بسیار چشمگیر و عالی برشمرد و افزود: خوشبختانه در سالهای اخیر با تلاش دست اندرکاران، مربیان و بازیکنان شاهد پیشرفت چشمگیری در این رشته ورزشی هستیم که جای تقدیر و تشکر دارد. جلیل علیجانپور در گفتگو با اهروصال همچنین از

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر پیشرفت رو به جلوی هیئت بدمینتون اهر را بسیار چشمگیر و عالی برشمرد و افزود: خوشبختانه در سالهای اخیر با تلاش دست اندرکاران، مربیان و بازیکنان شاهد پیشرفت چشمگیری در این رشته ورزشی هستیم که جای تقدیر و تشکر دارد.

جلیل علیجانپور در گفتگو با اهروصال همچنین از درخشش بدمینتون بازان زیر ۱۵ سال شهرستان اهر در مسابقات بدمینتون آزاد (بدون رده سنی) در سطح استان آذربایجان شرقی نیز خبر داد.

وی گفت: در این دوره از مسابقات بدمینتون آزاد که ۳۰ مهر در آکادمی بدمینتون استان برگزار شد بدمینتون کاران زیر ۱۵ سال اهر توانستند با غلبه بر حریفان در این دوره از مسابقات درخشش کنند.

علیجانپور از جمله بازیکنان حاضر در این مسابقات را حسام بکوبک، امیر پویا محمدی، محمد پورکریم، علی جعفرپور، امیر محمد مرسلی، حمید حسن زاده و اکبر حسن زاده عنوان کرد.

وی در ادامه ضمن تبریک به حسام بکوبک تنها نماینده استان در اردوی تیم ملی نونهالان زیر ۱۳ سال ایران برای وی  آرزوی موفقیت نمود.

خبر از: مصطفی قربان موحد 

سایت خبری تحلیلی اهروصال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.