کد خبر : 125165
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 14 اکتبر 2021 - 23:12
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای برگزاری یک دوره مسابقه انتخابی ویژه دوی صحرانوردی استانی در اهر بسته هستند

برگزاری یک دوره مسابقه انتخابی ویژه دوی صحرانوردی استانی در اهر

برگزاری یک دوره مسابقه انتخابی ویژه دوی صحرانوردی استانی در اهر

رئیس هیئت دومیدانی شهرستان اهر از برگزاری یک دوره مسابقه انتخابی ویژه دوی صحرانوردی استانی در اهر خبر داد. رحیم اکبری در گفتگو با خبرنگار اهروصال گفت: در راستای ترویج و توسعه رشته پرطرفدار دوومیدانی در جامعه و ایجاد نشاط و شادی در بین مردم، یک دوره مسابقه دوی صحرانوردی استانی به میزبانی خواجه در

رئیس هیئت دومیدانی شهرستان اهر از برگزاری یک دوره مسابقه انتخابی ویژه دوی صحرانوردی استانی در اهر خبر داد.

رحیم اکبری در گفتگو با خبرنگار اهروصال گفت: در راستای ترویج و توسعه رشته پرطرفدار دوومیدانی در جامعه و ایجاد نشاط و شادی در بین مردم، یک دوره مسابقه دوی صحرانوردی استانی به میزبانی خواجه در تاریخ ۱۴۰۰/۷/۳۰   با شرایط سنی مردان در دو گروه بالای ۳۵ سال، ۳۵ سال و  به پایین و بانوان بدون محدودیت سنی به مسافت ۵ کیلومتر برگزار خواهد شد.

وی افزود: همشهریان و علاقه مندان می توانند برای ثبت نام و شرکت در این مسابقه راس ساعت ۸ صبح روز دوشنبه ۱۴۰۰/۷/۲۶ در محل پیست دوومیدانی شیخ شهاب الدین حاضر باشند.

اکبری همچنین از برگزاری یک دوره مسابقه استانی دوی صحرانوردی در رده های سنی بزرگسالان و پیشکسوتان نیز در شهرستان اهر خبر داد و افزود: امیدواریم با حمایت خیرین و مسئولان این شهرستان در آینده نزدیک شاهد برگزاری این رویداد مهم ورزشی در این شهرستان باشیم.

وی در ادامه گفت: با توجه به اینکه در دو سال اخیر شیوع بیماری منحوس کرونا باعث محدودیت های ورزشی در سطح کشور و شهرستان اهر شده است و برخی از رشته های ورزشی را تحت شعاع قرار داده امیدواریم امسال با ریشه کنی این بیماری شاهد برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در رشته های مختلف، به خصوص رشته دوومیدانی در این شهرستان باشیم.

خبر از: مصطفی قربان موحد

سایت خبری تحلیلی اهروصال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.