کد خبر : 124271
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 سپتامبر 2021 - 10:28
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای تیم فوتبال جوانان عقاب پرافتخارترین تیم های فوتبال اهر است بسته هستند

تیم فوتبال جوانان عقاب پرافتخارترین تیم های فوتبال اهر است

تیم فوتبال جوانان عقاب پرافتخارترین تیم های فوتبال اهر است

حضور بازیکنان با استعداد باشگاه عقاب در لیگ های کشوری محمد برزگری گفت: تیم فوتبال جوانان باشگاه فرهنگی_ورزشی عقاب از پرافتخارترین تیم های فوتبال شهرستان اهر می باشد. سرپرست تیم فوتبال باشگاه فرهنگی_ ورزشی عقاب در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری اهروصال افزود: با توجه به فعالیت باشگاه عقاب از سال ۱۳۸۸ با حضور نوجوانان

حضور بازیکنان با استعداد باشگاه عقاب در لیگ های کشوری

محمد برزگری گفت: تیم فوتبال جوانان باشگاه فرهنگی_ورزشی عقاب از پرافتخارترین تیم های فوتبال شهرستان اهر می باشد.

سرپرست تیم فوتبال باشگاه فرهنگی_ ورزشی عقاب در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری اهروصال افزود: با توجه به فعالیت باشگاه عقاب از سال ۱۳۸۸ با حضور نوجوانان و جوانان با استعداد این باشگاه ورزشی در اکثر مسابقات داخل شهرستان واستان حاضرشده و طی این مدت نایب قهرمان مسابقات جوانان شهرستان در سال ۱۳۸۹، قهرمان دو دوره مسابقات لیگ جوانان آزاد تبریز در سالهای ۹۱،۹۲، قهرمان مسابقات لیگ جوانان شهرستان اهر در سال ۹۳، شرکت در۳ دوره مسابقات لیگ استان و کسب مقام سوم لیگ بزرگسالان ارسباران با تیم جوانان در سال ۹۸ در کارنامه خود دارد.

مربی تیم جوانان فوتبال عقاب گفت: دیگر افتخارات این تیم جوان می توان به حضور در جمع ۴ تیم پایانی لیگ بزرگسالان ارسباران با تیم کاملا جوان در بین همه تیم های دیگر اشاره نمود.

وی افزود: این باشگاه همه سال بازیکنان زیادی در لیگهای شهرستان، استان و مسابقات کشوری آماده و پرورش می دهد که امسال نیز ۵ بازیکن با استعداد و حرفه ای “محمد محمدی، صمد جهانی، محمد بافکار، مهدی محمدی، رضا ورگهانی و رسول خوشدل” با حضور در تستها و موفقیت در آن مجوز حضور در مسابقات لیگ مناطق کشوری را بدست آورده اند. 

برزگری همچنین از بازیکنان جوان وآینده دار این تیم را “محمد بافکار” عنوان کرد و گفت: این بازیکن خوش استیل و هافبک مقتدر تیم در تمرینات و تستهای تیمهای ماشین سازی و تراکتور تبریز حاضر و هم اکنون نیز مورد توجه بسیاری از تیم های لیگ کشوری می باشد. 

وی افزود: امسال با همکاری باشگاه” ساوالان یوردوم مشگین شهر” در مسابقات لیگ مناطق کشوری با حضور بازیکنان منتخب خود به دنبال کسب سهمیه لیگ ۱ هستیم و در این راستا از حمایت های صادقانه علیجانپور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر و کریم تورانچه رئیس هیات فوتبال این شهرستان  تقدیر و تشکر می کنیم. 

خبر از: مصطفی قربان موحد

سایت خبری تحلیلی اهروصال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.