کد خبر : 123657
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 14 سپتامبر 2021 - 17:57
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای پیشرفت هیئت والیبال اهر در چند سال اخیر ستودنی است بسته هستند

پیشرفت هیئت والیبال اهر در چند سال اخیر ستودنی است

پیشرفت هیئت والیبال اهر در چند سال اخیر ستودنی است

رئیس اداره ورزش و جوانان اهر گفت: هیئت والیبال این شهرستان در چند سال اخیر با پیشرفت چشمگیری همراه بوده که جا دارد از دست اندرکاران و مربیان این رشته پرطرفدار ورزشی که نقش اساسی در پیشرفت این رشته ورزشی داشته اند تشکر و قدردانی نمود. به گزارش پایگاه خبری اهروصال، جلیل علیجانپور در مراسم

رئیس اداره ورزش و جوانان اهر گفت: هیئت والیبال این شهرستان در چند سال اخیر با پیشرفت چشمگیری همراه بوده که جا دارد از دست اندرکاران و مربیان این رشته پرطرفدار ورزشی که نقش اساسی در پیشرفت این رشته ورزشی داشته اند تشکر و قدردانی نمود.

به گزارش پایگاه خبری اهروصال، جلیل علیجانپور در مراسم رونمایی از تجهیزات اهدایی خیر ورزش یار دکتر علی ابراهیمی افزود: وجود انسان های خیر و ورزش یاری مانند دکتر ابراهیمی و سایر عزیزان نعمتی است برای توسعه و پیشرفت حوزه ورزشی درشهرستان اهر که باید قدر این انسان ها را بدانیم و به داشتن این چنین انسان هایی افتخار کنیم.

وی همچنین در ادامه از حضور بزرگان ورزشی و مربیان با استعداد و توانمند در رشته های مختلف ورزشی در اهر را ذخیره ای ارزشمند در حوزه ورزشی این شهرستان برشمرد و گفت: در چند سال اخیر با حضور مربیان توانمند و با سابقه شاهد یک تحول بزرگ و به تعبیری پوست اندازی اساسی و خارج شدن از حالت سنتی خود در هیئت والیبال این شهرستان هستیم  به طوری که این نوید می رود در آینده نزدیک شاهد پیشرفت این رشته ورزشی در سطوح بالاتر بوده و این قول را می دهیم که تا ۴ سال آینده شاهد حضور حداقل ۲ نفر از فرزندان این شهرستان در تیم ملی والیبال خواهیم بود.

علیجانپور همچنین از مسئولان خواست در کنار توجه به ایجاد مدارس و مساجد به تجهیز سالن های ورزشی و ایجاد ورزشگاه ها نیز توجه ویژه نمایند تا با کمک و همراهی مربیان خوب در کنار آموزش فنون ورزشی، ارزش های دینی و تفکرات اسلامی را نیز به جوانان ورزشکار انتقال دهیم.

وی در ادامه ضمن تاکید بر تشویق و ترغیب خانواده ها به حضور فرزندان در رشته های مختلف ورزشی و توجه به سلامت آنها گفت: در کنار تعلیم و تربیت سوق دادن جوانان به سمت ورزش و قهرمانی می تواند زمینه رشد، شکوفایی و اشتغال جوانان را فراهم نموده و از دغدغه های خانواده ها تا حدودی کاسته شود.

گفتنی است با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر و جمعی از مسئولان شهرستان اهر مراسم رونمایی از تجهیزات اهدایی خیر ورزش یار دکتر علی ابراهیمی و تجلیل از مقام ایشان در سالن ورزشی عباسقلی زاده این شهرستان برگزار گردید که برای تهیه تجهیزات آموزشی برای هیئت ورزشی والیبال ۵۰ میلیون تومان هزینه شده است. 

.

حسین محامدی رئیس هیئت والیبال اهر:

رئیس هیئت والیبال اهر نیز در این مراسم گفت: در پیشرفت رشته ورزشی والیبال از مربیان ارزشمند و با تجربه استفاده و خدا را شاکریم که در سالهای اخیر شاهد پیشرفت تمام و کمال این ورزش پرطرفدار در این شهرستان هستیم.

حسین محامدی افزود: در حال حاضر هیئت والیبال کهن شهر اهر در ۴ تایم مجزا و در رده های سنی مینی والیبال، پایه، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان برای آقایان و خانم ها به مربیگری اساتید برجسته این رشته ورزشی آموزش ارائه می دهد.

وی از عملکردهای مهم چند سال اخیر هیئت والیبال اهر را شرکت در مسابقات جام خوشه چین در شهر مراغه در سال ۹۸ و کسب مقام سوم و همچنین معرفی دو بازیکن به اردوی تیم ملی جوانان در ارومیه سال ۹۹ عنوان کرد.

خبر از: مصطفی قربان موحد

سایت خبری تحلیلی اهروصال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.