کد خبر : 121500
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 27 جولای 2021 - 7:37
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای حضور در تیم های بزرگ اروپایی از آرزوهای پرافتخارترین بازیکن تیم ملی امید کشور بسته هستند

حضور در تیم های بزرگ اروپایی از آرزوهای پرافتخارترین بازیکن تیم ملی امید کشور

حضور در تیم های بزرگ اروپایی از آرزوهای پرافتخارترین بازیکن تیم ملی امید کشور

اهروصال در گفتگوی صمیمی با ورزشکاران جوان و موفق شهرستان اهر سراغ بازیکنی رفتیم که در اوج جوانی افتخارات بزرگی را در سطح استانی، ملی و جهان را کسب کرده و هم اکنون جزو نفرات اصلی تیم ملی امید کشور در رشته ورزشی بسکتبال می باشد که با دارا بودن ۲۴ سال سن تمام افتخارات

اهروصال در گفتگوی صمیمی با ورزشکاران جوان و موفق شهرستان اهر سراغ بازیکنی رفتیم که در اوج جوانی افتخارات بزرگی را در سطح استانی، ملی و جهان را کسب کرده و هم اکنون جزو نفرات اصلی تیم ملی امید کشور در رشته ورزشی بسکتبال می باشد که با دارا بودن ۲۴ سال سن تمام افتخارات ورزشی و قهرمانی را به خود اختصاص داده است.

سجاد پذیرفته “بازیکن تیم ملی بسکتبال امید کشور” در حال حاضر تنها آرزوی حرفه ایش در ورزش بسکتبال بازی در تیم های بزرگ اروپایی ذکر کرد.

سجاد پذیرفته در گفتگو با پایگاه خبری اهروصال گفت: پیشرفت و توسعه هر حرفه ورزشی نیازمند حمایت و پشتیبانی مسئولان و صاحب نظران ورزشی می باشد و در این میان تشویق و ترغیب خانواده ها نیز می تواند جرقه ای بزرگ در موفقیت فرزندان شان در عرصه ورزش و قهرمانی باشد. 

این بازیکن تیم ملی امید ایران افزود: هیئت ورزشی بسکتبال اهر از جمله هیئت های فعال و پویا می باشد که بارها با درخشش در رده های مختلف سنی در سطح استان و کشور این را ثابت کرده و بازیکنان با استعداد بسیاری در این رشته ورزشی را از پایه تا جوانان پرورش داده است.

پذیرفته، در خصوص موفقیت های خود در رشته ورزشی بسکتبال گفت: از سال ۱۳۸۶ در سن ۱۱ سالگی وارد رشته ورزشی بسکتبال شدم و در سال ۸۷ با تیم آموزشگاهی بسکتبال اهر در مسابقات استانی شرکت و در سال ۸۸ به عنوان بهترین بازیکن استان معرفی شدم و در سال ۱۳۹۰ بعد از بازی در قهرمانی کشور به اردوی تیم دانش آموزی فراخوانده شدم و در سال های ۹۱ تا ۹۲ در دسته یک استانی و سوپرلیگ با تیم شهرداری تبریز قرارداد بازی بسته و در سال ۹۲ به همراه این تیم معروف تبریزی به عنوان جوانترین پدیده سوپر لیگ کشور و به نام بیشترین پیشرفت سال و منتخب تیم اول ایران انتخاب شدم.

وی افزود: با بازی هایی که در تیم شهرداری تبریز انجام دادم خوشبختانه در سال ۹۲ جواز حضور در تیم ملی جوانان را کسب و در مسابقات جهانی کشور صربستان به همراه این تیم شرکت داشتم و بعد از آن در سال ۱۳۹۳ نیز با تیم شهرداری تبریز عنوان قهرمانی سوپرلیگ ایران را بدست آوردیم که آغازی شد برای حضور در اردوی تیم ملی امید کشور و اعزام به مسابقات “ویلیام جونز” در کشور چین که در این کشور تیم ایران مقام دوم را کسب و در این مسابقات نیز با بازی درخشانی که انجام دادم به عنوان بهترین بازیکن فینال این مسابقات شناخته شدم.

پذیرفته گفت: بعد از حضور در این مسابقات بین المللی با بازگشت به کشور به تیم پتروشیمی بندر امام(ره) پیوستم و با این تیم در جام باشگاه های آسیا با تعداد ۸ بازیکن که به ارتش ۸ نفره معروف بود مقام اول جام باشگاه های آسیا را کسب کردیم و در سال بعد به تیم ذوب آهن رفته و در این تیم نیز با نظرسنجی مردمی بهترین بازیکن تیم ایران انتخاب شدم.

این بازیکن جوان تیم ملی امید کشور افزود: در سال ۱۳۹۹ به تیم شورای شهرداری قزوین فراخوانده شدم که متاسفانه همزمان شد با شیوع بیماری کرونا و به همین دلیل هیچ بازی انجام نشد تا اینکه امسال به تیم قهرمان باشگاه های ایران “شهرداری گرگان” پیوستم که در صورت مناسب بودن وضعیت کرونایی در شهریور ماه به مسابقات جام باشگاه های آسیایی اعزام خواهیم شد و امیدوارم با این تیم در جام باشگاه های آسیا پرچم پرافتخار ایران عزیز را برافراشته کنیم.

سجاد پذیرفته در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه تا چه حد احتمال پیوستن به تیم ملی بزرگسالان را دارد گفت: در حال حاضر از بازیکنان اصلی تیم امید هستم و با توجه به اینکه تیم ملی ایران در “مسابقات المپیک توکیو” که یکی از رویدادهای مهم ورزشی است حضور دارد بازیکنان بزرگی مانند “حامد حدادی، ارسلان کاظمی، صمد نیکخواه بهرامی، محمد حسن زاده و جمشیدی” به عنوان مهره های اصلی و نسل طلایی تیم ملی مطرحی هستند که میانگین سنی هرکدام بیشتر از ۳۰ سال می باشد و در صورتی که پوست اندازی در تیم ملی شروع شود و این اتفاق احتمال بعد از المپیک توکیو انجام شود به احتمال زیاد بازیکنان جدید به تیم ملی ایران اضافه خواهند شد که امیدوارم جزو این نفرات باشم.

وی درضمن قدردانی از زحمات پدر، مادر، برادر و همچنین دوستان، مربیان و اعضای هیئت بسکتبال اهر که در راه رسیدن به این افتخارات او را یاری کرده اند گفت: شهرستان اهر پرافتخارترین شهرها استان آذربایجان شرقی در عرصه ورزش و خصوصا ورزش بسکتبال می باشد که امیدواریم با حمایت و پشتیبانی مسئولان در خصوص تهیه امکانات و لوازم اولیه این رشته پرطرفدار این زمینه و فرصت را برای دوستداران این ورزش فراهم نمایند تا این ورزشکاران بتوانند با تیم اهر یا در تیم های معتبر استانی و ملی حرفی برای گفتن داشته باشند.

وی گفت در راستای توسعه و پیشرفت ورزش بسکتبال در اهر هیئت بسکتبال این شهرستان اهر کلاس های آموزش بسکتبال در گروه های سنی پایه تا بزرگسالان با مربیان دارای کادر مربیگری فدراسیون تشکیل داده اند تا علاقه مندان و دوستداران این رشته مهیج ورزشی بتوانند در این ورزش فعالیت کنند.

.

حضور ۲۰ نفر در گروه های سنی مختلف در کلاس آموزشی بسکتبال اهر

مربی تیم بسکتبال اهر از حضور ۲۰ نفر در گروه های سنی مختلف در کلاس آموزشی بسکتبال اهر خبر داد.

سعید محمدیه در گفتگو با پایگاه خبری اهروصال گفت: امسال در راستای ایجاد انگیزه و شور و نشاط بین دانش آموزان و علاقه مندان رشته پرطرفدار بسکتبال در فصل تابستان اقدام به ثبت نام در کلاس آموزشی بسکتبال با گروه های سنی پایه تا بزرگسالان به مربیگری سجاد پذیرفته “بازیکن تیم ملی امید ایران”، فیروز پذیرفته و سعید محمدیه در حال انجام می باشد. 

وی افزود: کلاس آموزشی بسکتبال روزهای فرد یکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه از ساعت ۱۷ عصر تا ۲۰ شب در محل استادیوم تختی سالن ورزشی عباسقلی زاده بدون دریافت هیچ هزینه ای در گروه سنی پایه، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در خدمت همشهریان می باشد.

وی با اشاره به اینکه تیم بسکتبال اهر یکی از موفق ترین و قدرتمندترین تیم ها در سطح منطقه و استان است گفت: تیم جوانان و نوجوانان بسکتبال اهر در طول سالهای گذشته چندین بار در سطح کشوری بازی کرده و در سطح استانی نیز تیم بزرگسالان عنوان نایب قهرمانی لیگ استان را کسب و چندین بازی دیگر در حد تیم اصلی و دوم در استان شرکت و چندین بار نیز از طرف دانشگاه و هیئت بسکتبال در استان دارای مقام شده ایم.

مربی تیم بسکتبال اهر با بیان اینکه در کلاس های آموزشی تمام تلاش و زحمات خود را در پیشرفت و توسعه این رشته ورزشی برای رسیدن به سطح استانی و ملی داریم افزود: انتظار ما از افرادی که برای آموزش بخ این کلاس ها می آیند این است که علاوه بر حضور مستمر در این کلاس ها،  خواهشمندیم در خانه و یا با نگاه کردن به ویدئوی تیم های مطرح دنیا و فضای مجازی و تمرین و تمرین انشاله در آینده به موفقیت های بزرگی دست پیدا کنند.

وی در ادامه از مسئولان درخواست کرد با حمایت و کمک به هیئت بسکتبال در زمینه تهیه امکانات از جمله توپ، تور، حتی نصب حلقه بسکتبال در پارکها و موارد دیگر زمینه را برپایی کلاس های آموزشی بهتر و بازی های مهم تر این تیم در آینده فراهم نمایند. 

محمدیه در خصوص فعالیت حرفه ای خود نیز گفت: از سن ۱۱ سالگی به ورزش بسکتبال علاقه مند و در سه مقطع نوجوانان، جوانان و بزرگسالان بازی کرده و در حال حاضر به عنوان یکی از اعضای هیئت در کلاس های آموزشی به عنوان مربی بسکتبال انجان وطیفه می کنم.

.

ایجاد استریت بال(خیابان بسکتبال) در اهر ضروری است

مربی تیم بسکتبال اهر ایجاد خیابان بسکتبال”استریت بال” در این شهرستان را برای تمرین و بازی علاقه مندان به این ورزش مهیج جزو ضروریات برشمرد.

فیروز پذیرفته نیز در گفتگو با اهروصال ضمن تاکید بر همکاری هیئت بسکتبال اهر با مسئولان در خصوص ایجاد چندین مکانی در شهر به نام خیابان بسکتبال از مسئولان و رئیس اداره ورزش و جوانان خواست این هیئت ورزشی را در ایجاد چنین مکانی یاری نمایند.

وی با اشاره به اینکه ورزش یکی از نیازهای روحی و جسمانی انسان است از خانواده ها خواست در کنار درس و تحصیل فرزندان به رشته های ورزشی نیز توجه کنند و آن را به عنوان حرفه و نیاز جسمانی فرزندان در نظر بگیرند.

پذیرفته گفت: تیم بسکتبال شهرستان اهر یکی از نامدارترین تیم ها در سطح استان بوده که حتی تیم دوم بسکتبال اهر در استان حرف اول را می زند.

این مربی جوان و موفق بسکتبال اهری در خصوص فعالیت خود در این رشته ورزشی نیز افزود: فعالیت ورزشی پایه و حرفه ای خود را از سال ۸۲ آغاز و در دوران راهنمایی و دبیرستان با شرکت در مسابقات استانی و کشور با تیم بزرگسالان اهر در مسابقه لیگ استانی به نایب قهرمانی رسیدیم.

گزارش از: مصطفی قربان موحد 

سابت خبری تحلیلی اهروصال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.