کد خبر : 121379
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 22 جولای 2021 - 20:53
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای توسعه همگانی ورزش اهر نیازمند حمایت همه جانبه است بسته هستند

توسعه همگانی ورزش اهر نیازمند حمایت همه جانبه است

توسعه همگانی ورزش اهر نیازمند حمایت همه جانبه است

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر، توسعه و پیشرفت همگانی ورزش در اهر را نیازمند همکاری و حمایت همه جانبه برشمرد.  جلیل علیجانپور در مراسم مسابقات دوومیدانی بانوان شهرستان اهر در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اهروصال گفت: برای ایجاد فضای شاد بین بانوان ورزشکار و علاقه مندان به رشته دوومیدانی در این شهرستان امروز

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر، توسعه و پیشرفت همگانی ورزش در اهر را نیازمند همکاری و حمایت همه جانبه برشمرد. 

جلیل علیجانپور در مراسم مسابقات دوومیدانی بانوان شهرستان اهر در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اهروصال گفت: برای ایجاد فضای شاد بین بانوان ورزشکار و علاقه مندان به رشته دوومیدانی در این شهرستان امروز شاهد برگزاری مسابقه دوومیدانی در ماده های مختلف بین بانوان این شهرستان هستیم.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه هیئت ورزشی دوومیدانی شهرستان اهر با مدیریت رحیم اکبری یکی از فعال ترین هیئت های ورزشی شهرستان می باشد افزود: هفته آینده در ادامه برگزاری مسابقات دوومیدانی در این شهرستان برای افراد ۴۰ تا ۷۰ سال یک دوره مسابقه دوومیدانی برگزار خواهد شد که ثبت نام آن شروع شده بعد از گروه بندی و ساماندهی نفرات این مسابقات برگزار خواهد شد.

علیجانپور در ادامه گفت: برگزاری اینگونه مسابقات برای اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر هیچگونه بار مالی نداشته و تمام هزینه ها توسط اسپانسر پرداخت می شود که جای تقدیر و تشکر است.

اهروصال/وی، کمک و حمایت اسپانسرها از رشته های مختلف ورزشی را عاملی در توسعه و پیشرفت ورزش اهر برشمرد و از هیئت های ورزشی این شهرستان خواست در راستای توسعه و رسیدن به قلل موفقیت در کنار کمک های اداره ورزش و جوانان بیشتر به دنبال اسپانسر باشند و زیاد به درآمد کم اداره متکی نباشند.

علیجانپور در ادامه افزود: با شناختی که از اعضای هیئت دوومیدانی اهر و خصوصا رحیم اکبری دارم انشالله در آینده نزدیک شاهد موفقیت های بیشتر این رشته ورزشی در سطح منطقه، استان و حتی ملی خواهیم بود. 

.

اهروصال/حضور ورزشکار دومیدانی اهری در اردوی تیم ملی برای بازیهای پاراآسیایی بحرین

رئیس اداره ورزش و جوانان اهر از حضور یک ورزشکار دومیدانی اهری در اردوی تیم ملی برای راهیابی به بازیهای پاراآسیایی بحرین نیز خبر داد.

علیجانپور افزود: مهدی قربانی یکی از ورزشکاران خوشنام در رشته دوومیدانی در رشته های پرتاب دیسک و نیزه با کسب مدال و مقام اول در مسابقات استانی و کشوری به اردوی تیم ملی راه یافته و بعد از کسب جواز در مسابقات پاراآسیایی بحرین، انشاله شاهد مدال های رنگارنگ قربانی در این رشته ورزشی بوده و در ادامه نیز با حضور در مسابقات جهانی سوئیس امیدواریم با مدالهای رنگی به خانه بازگردند.

سایت خبری تحلیلی اهروصال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.