کد خبر : 117678
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 می 2021 - 11:31
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای بیش از ۸۰ درصد مبتلایان به کرونا ناقل بدون علامت هستند بسته هستند

بیش از ۸۰ درصد مبتلایان به کرونا ناقل بدون علامت هستند

بیش از ۸۰ درصد مبتلایان به کرونا ناقل بدون علامت هستند

مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر گفت: در وضعیت فعلی بیش از ۸۰ درصد افراد مبتلا بدون داشتن علائم خاصی ناقل بیماری کرونا ویروس بوده و به این علت نباید بدون ماسک در اماکن عمومی ظاهر شوید. به گزارش پایگاه خبری اهروصال، محمد میرزاپور در گفتگو با خبرنگاران افزود: متاسفانه در حال حاضر استفاده از

مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر گفت: در وضعیت فعلی بیش از ۸۰ درصد افراد مبتلا بدون داشتن علائم خاصی ناقل بیماری کرونا ویروس بوده و به این علت نباید بدون ماسک در اماکن عمومی ظاهر شوید.

به گزارش پایگاه خبری اهروصال، محمد میرزاپور در گفتگو با خبرنگاران افزود: متاسفانه در حال حاضر استفاده از ماسک به عنوان اصلی ترین روش پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا بسیار کاهش یافته و اغلب مردم تمایلی به استفاده از ماسک ندارند.

وی گفت: در شرایط فعلی استفاده از ماسک، رعایت فاصله ۱/۵متری، شستشوی مکرر دست ها، واکسیناسیون، پرهیز از دست دادن و روبوسی، مراجعه به مراکز بهداشتی و درمانی در صورت احساس سردرد، سرفه، تب، گلودرد و غیره و همچنین پرهیز از حضور در دورهمی ها، مهمانی ها و عدم حضور در تجمعات(خصوصا در فضای سربسته) الزامی می باشد.میرزاپور افزود: در وضعیت کنونی هیچ فردی مصون از بیماری نبوده و هر فردی ممکن است به کرونا مبتلا باشد به همین جهت رعایت موارد بهداشتی برای حفظ سلامت خود و دیگران بسیار مهم و ضروری است.

وی در ادامه تعداد کل موارد مبتلا به بیماری کرونا در اهر را ۷۶۴۷ نفر عنوان کرد و گفت: متاسفانه از کل آمار تاکنون ۲۳۸ نفر فوت و تعداد کل بستری در بخش های کرونایی نیز ۱۱۷ نفر است که ۲۷ نفر از آن ها در بخش های ویژه بستری بوده و ۱۲ نفر نیز به دستگاه تنفس مصنوعی متصل هستند.

سایت خبری اهروصال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.