کد خبر : 117526
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 29 آوریل 2021 - 21:57
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای رسالت سپاه و بسیج در انتخابات سالجاری امید آفرینی، حضور حداکثری و انتخاب اصلح است بسته هستند

رسالت سپاه و بسیج در انتخابات سالجاری امید آفرینی، حضور حداکثری و انتخاب اصلح است

رسالت سپاه و بسیج در انتخابات سالجاری امید آفرینی، حضور حداکثری و انتخاب اصلح است

فرمانده سپاه ناحیه اهر گفت: در انتخابات ۲۸ خرداد اصلی ترین رسالت سپاه و بسیج در سه محور امیدآفرینی، حضور حداکثری و انتخاب اصلح می باشد. به گزارش پایگاه خبری اهروصال، سرهنگ پاسدار موسی صفی در نشست روشنگری و بصیرتی بسیجیان حوزه مقاومت بسیج ظفر شهری اهر به مناسبت شهادت استاد مطهری گفت: اهتمام سپاه

فرمانده سپاه ناحیه اهر گفت: در انتخابات ۲۸ خرداد اصلی ترین رسالت سپاه و بسیج در سه محور امیدآفرینی، حضور حداکثری و انتخاب اصلح می باشد.

به گزارش پایگاه خبری اهروصال، سرهنگ پاسدار موسی صفی در نشست روشنگری و بصیرتی بسیجیان حوزه مقاومت بسیج ظفر شهری اهر به مناسبت شهادت استاد مطهری گفت: اهتمام سپاه در عدم ورود به مصادیق انتخابات بوده ولی در تشویق و ترغیب مردم به حضور حداکثری پای صندوق های رای که حضور حداکثری و انتخاب اصلح در انتخابات از مطالبات اصلی مقام معظم رهبری است، تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد.

وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت مرتضی مطهّری و روز معلم افزود: شهید مطهری یک مبارزِ در راه خدا بود که در مقابله با هجوم افکار و فرهنگهای غلط و انحرافی و درک غلط جمعی از مردم، با بیان منطقی و با سلاح زبان و قلم، ذهنها را هدایت می کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان اهر:

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان اهر نیز در این مراسم در خصوص شهید مطهری گفت: شهید مطهری تمام عمر خود را در راه ترویج خالصانه دین اسلام و فرهنگ غنی و اعتلای شیعه، آگاه سازی مردم فدا کرد.

حجت‌الاسلام سید تقی امیر فاطمی افزود: نتیجه‌ ی اخلاص آن عالم زمان‌ شناس و نیاز شناس، ماندگاریِ آثار برجسته‌ ی او است؛ به‌گونه‌ ای که ده‌ها سال پس از شهادتش، همچنان اهل فکر از آثار آن بزرگوار، بهترین بهره‌ ها را می‌جویند.

عکس از: سید محمد راثی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.