شماره : 99842
24 / 12 / 2016 - 18:35

همکاری با شهرداری در برف‌روبی با پارک نکردن در خیابان‌های اصلی شهر

اهروصال: مسئول روابط عمومی شهرداری اهر گفت: با توجه به شرایط نسبتاً بحرانی و اعلام اداره هواشناسی مبنی بر بارش برف طی امروز و فردا انتظار می‌رود شهروندان عزیز با پارک نکردن خودروهای خود را در کنار خیابان‌های اصلی شهر، کارکنان خدویم این مجموعه را در خدمت‌رسانی هر چه مطلوب‌تر یاری نمایند.

سید محمد حسینی در گفتگو با خبرنگار اهروصال اظهار داشت: طی بارش برف در روزهای اخیر، شهرداری اهر با ابلاغ آماده‌باش برای بیش از ۱۸۰ نفر از واحدهای ذی‌ربط بلاخص خدمات شهری بهره‌گیری حداکثری از توان و امکانات موجود اقدام به نمک‌پاشی و برف‌روبی خیابان‌ها و معابر اصلی و کوچه‌های پرتردد نموده است.

وی افزود: بدیهی است به دلیل شدت و تداوم بارش‌ها امکان اتمام عملیات و پاک‌سازی کل معابر در فاصله چندروزه میسر نمی شودعلیهذا کماکان با استفاده و بهره‌گیری از منابع و امکانات موجود و در حد توان سعی در ارائه خدمات مطلوب دارد.

مسئول روابط عمومی شهرداری اهر ادامه داد: پرواضح است در این میان بعضی اشخاص به نیت بهره‌برداری‌های شخصی و بدون داشتن تجارب و سوابق کارشناسی از دوردستی بر آتش دراز کرده  و با شعارهای هیجانی و احساسی زحمات صادقانه و بی‌مزد و مواجب  کارگران و کارکنان شهرداری غیرمنصفانه تحت‌الشعاع قرار می‌دهند علی‌هذا ضمن تأکید بر انجام خدمت صادقانه، شهرداری با سعه‌صدر آماده استفاده راه‌کارها و نظرات کارشناسی در بهبود و ارتقاء خدمات مطلوب می‌باشد.

حسینی در پایان گفت: با توجه به شرایط نسبتاً بحرانی و اعلام اداره هواشناسی مبنی بر بارش برف طی امروز و فردا انتظار می‌رود شهروندان عزیز با پارک نکردن خودروهای خود را در کنار خیابان‌های اصلی  شهر، کارکنان خدوم این مجموعه را در خدمت‌رسانی هر چه مطلوب‌تر یاری نمایند.

ثبت شده در سایت پایگاه تحلیلی خبری اهروصال طی شماره 99842 توسط قربان موحد و در روز شنبه 24 دسامبر 2016 ساعت 18:35:17
© Copyright 2024 https://aharvesal.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر