شماره : 96503
23 / 11 / 2016 - 11:24

تجهیز کتابخانه های مدارس آذربایجان شرقی با کتاب های کانون

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی گفت: با اهداء نزدیک به ۵۰۰ جلد کتاب به مدرسه شهید تیزقدم تبریز طرح تجهیز کتابخانه‌های مدارس با کتاب‌های کانون پرورش فکری استان آغاز شد.

به گزارش اهروصال به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، هادی یوسف زاده روز چهارشنبه افزود: تجهیز کتابخانه‌های مدارس در راستای توسعه و تعمیق فرهنگ مطالعه در بین کودکان و نوجوانان انجام می شود.

وی افزود: اهداء کتاب وتجهیز مدارس، مساجد و بیمارستان‌های کودکان یکی از برنامه‌های کانون استان آذربایجان شرقی در سال جاری است.

یوسف زاده، غنی بودن منابع کتابخانه‌های مدارس را یکی از مهمترین عوامل جذب دانش آموزان به کتابخانه‌ها عنوان کرد و گفت: هر چه در راستای توسعه و بهسازی کتابخانه های مدارس تلاش شود ولی مخزن آن ها غنی نباشد در جذب دانش آموزان به کتاب، توفیقی حاصل نخواهد شد.

وی اضافه کرد: اهدای کتاب به مدارس با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی و معرفی هرچه بیشتر کانون به دانش آموزان و معلمان آغاز شده است.

وی اظهار داشت: قرار است این طرح در چند مدرسه دیگر به اجرا گذاشته می شود.

انتهای پیام/

ثبت شده در سایت پایگاه تحلیلی خبری اهروصال طی شماره 96503 توسط قربان موحد و در روز چهارشنبه 23 نوامبر 2016 ساعت 11:24:17
© Copyright 2024 https://aharvesal.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر