شماره : 95802
17 / 11 / 2016 - 9:14

مقدمات راه‌اندازی اورژانس اجتماعی شهرستان اهر انجام‌شده است

اهروصال: رئیس اداره بهزیستی شهرستان اهر گفت: تمامی مقدمات راه‌اندازی اورژانس اجتماعی را در شهرستان اهر انجام داده‌ایم و به‌محض اخذ مجوز افتتاح خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار اهروصال، لیلی اکبرزاده در کارگروه اجتماعی و فرهنگی شهرستان اهر با اشاره به راه‌اندازی اورژانس اجتماعی اهر، اظهار داشت: بر اساس آخرین مصوبه کارگروه اجتماعی این شهرستان نامه‌های متعددی به سازمان بهزیستی ارجاع داده‌ایم و پیگیر افتتاح اورژانس اجتماعی هستیم.

وی ادامه داد: محل اورژانس اجتماعی شهرستان اهر را آماده و خودرویی خریداری کرده‌ایم و در حال حاضر مراحل اخذ مجوز اورژانس اجتماعی را پیگیری می‌کنیم.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان اهر خاطرنشان کرد: تمامی مقدمات راه‌اندازی اورژانس اجتماعی را در شهرستان اهر انجام داده‌ایم و به‌محض اخذ مجوز افتتاح خواهیم کرد.

اکبرزاده به اعطای وام اشتغال به افراد تحت پوشش اداره بهزیستی شهرستان اهر نیز اشاره کرد و یادآور شد: فعلاً مشکلی در رابطه با اعطای وام اشتغال با بانک‌های عامل نداریم و افرادی که به بانک‌ها معرفی کرده‌ایم وام خود را دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/

ثبت شده در سایت پایگاه تحلیلی خبری اهروصال طی شماره 95802 توسط قربان موحد و در روز پنج‌شنبه 17 نوامبر 2016 ساعت 09:14:05
© Copyright 2024 https://aharvesal.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر