شماره : 95705
15 / 11 / 2016 - 13:26

همایش آسیب‌های اجتماعی در دانشگاه پیام‌نور واحد اهر برگزار شد

اهروصال: همایش آسیب‌های اجتماعی با محوریت آثار سوء مواد مخدر با حضور جمعی از دانشجویان، اساتید، رئیس دانشگاه واحد پیام‌نور اهر و فرمانده انتظامی شهرستان اهر برگزار شد.

به گزارش اهروصال، همایش آسیب‌های اجتماعی با محوریت آثار سوء مواد مخدر روز دوشنبه ۲۴ آبان ۹۵ با حضور فرماندهی نیروی انتظامی اهر، مسئول بسیج دانشجویی شهرستان، جمعی از اساتید و دانشجویان در دانشگاه پیام نور اهر برگزار گردید.

مصرف سیگار و دخانیات دروازه اعتیاد است

در این همایش دکتر محمدرضا داداشی رئیس دانشگاه پیام‌نور واحد اهر ضمن خیرمقدم گویی به میهمانان، اساتید و دانشجویان حاضر در مراسم مهم‌ترین آسیب‌های اجتماعی جامعه را فقر و حاشیه‌نشینی، طلاق، اعتیاد به مواد مخدر، فساد و بی‌بند و باری برشمرد، اظهار داشت: آسیب‌های اجتماعی دردناک اما درمان‌پذیر است.

محمدرضا داداشی هدف از برگزاری این همایش را آگاهی و آشنایی بیشتر دانشجویان با راه‌های مقابله با اعتیاد بیان کرد.

تجربه حتی یک‌بارمصرف مواد مخدر فرد را معتاد و سیستم روانی و جسمی بدن را مختل می‌کند

در ادامه مراسم سرهنگ یونس منفرد فرمانده انتظامی شهرستان اهر به‌عنوان سخنران اصلی همایش با مستندات و آمار و ارقام به بررسی همه‌جانبه  و مفصل آثار سوء مواد مخدر در جامعه به‌ویژه در بین جوانان پرداخت و مهم‌ترین راه عدم مبتلابه اعتیاد را “نه گفتن”  جوانان به تعارفات دوستان خود مبنی بر مصرف مواد بیان کرد و گفت: پیشگیری ابتلا به اعتیاد بهتر و آسان‌تر از درمان آن می‌باشد.

سرهنگ یونس منفرد تأکید کرد که تجربه حتی یک‌بارمصرف مواد مخدر ولو اندک شخص را معتاد و به‌مرور زمان سیستم روانی، ذهنی و جسمی فرد را مختل می‌نماید و باعث بروز مشکلات و سایر آسیب‌های اجتماعی در جامعه خواهد بود.

انتهای پیام/

ثبت شده در سایت پایگاه تحلیلی خبری اهروصال طی شماره 95705 توسط قربان موحد و در روز سه‌شنبه 15 نوامبر 2016 ساعت 13:26:42
© Copyright 2024 https://aharvesal.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر