شماره : 93878
27 / 10 / 2016 - 1:34

امدادرسانی به ۸ خودرو و اسکان ۲ خانوده گرفتار در برف و کولاک در اهر

اهروصال: رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اهر از امدادرسانی به ۸ خودرو و اسکان ۲ خانوده گرفتار در برف و کولاک در اهر خبر داد.

به گزارش اهروصال، فیض اله محمدیان رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اهر با اعلام این خبرگفت:نجاتگران پایگاههای امدادجاده ای این شهرستان از لحظات اولیه بارش برف در محورهای مواصلاتی منتهی به شهر اهر اقدام به امدادرسانی به مسافران کردند.

وی ادامه داد: با کمک نجاتگران پایگاه سامبران جمعیت هلال احمر شهرستان اهر مستقر در محور اهر -هوراند- کلیبر  ۸ خودروی گرفتار دربرف و کولاک رها سازی و جهت ادامه مسیر هدایت شدند.

محمدیان افزود: در محور در محور اهر – هوراند ۲ خانواده گرفتار در برف و کولاک به پایگاه امداد جاده ای شهدای مجید آباد جمعیت هلال احمراهر واقع در این محور هدایت و اقدام به اسکان و تغذیه آنان گردید.

فیض اله محمدیان خاطر نشان کرد: در محور اهر به هوراند هم شب گذشته یک دستگاه خودرو پراید که پس از واژگونی به دره سقوط کرده بود توسط نجاتگران این واحد نجات و ۳ مصدوم این حادثه به بیمارستان اهر منتقل شدند.

وی درپایان با اشاره به وضعیت جوی نامساعد و برف و کولاک شدید در گردنه های سامبوران و گویجه بئل از رانندگان خواست قبل از مسافرت از وضعیت راهها اطلاع پیدا کرده ونسبت  به تجهیز نمودن خودروهای خود به وسایل زمستانی اقدام و به هشدارهای  پلیس  و هواشناسی توجه نمایند .

 

ثبت شده در سایت پایگاه تحلیلی خبری اهروصال طی شماره 93878 توسط قربان موحد و در روز پنج‌شنبه 27 اکتبر 2016 ساعت 01:34:38
© Copyright 2024 https://aharvesal.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر