شماره : 93875
26 / 10 / 2016 - 19:18

بارش یرف راه ارتباطی ۲۰ روستای اهر را بست/ تردد در محورهای مواصلاتی اهر با احتیاط انجام شود

اهروصال: رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اهر گفت: راه ارتباطی ۲۰ روستای شهرستان اهر مسدود است و تردد خودروها در محورهای مواصلاتی این شهرستان‌ ادامه دارد.

علی سلطانی رئیس اداره راه و شهرسازی اهر در گفت‌وگو با خبرنگار اهروصال، اظهار داشت: با بارش برف سنگین در محورهای شهرستان اهر که از عصر روز گذشته آغازشده و از هنگام شروع بارش‌ها اکیپ‌های راهداری از شب گذشته مشغول به برف‌روبی جاده‌ها هستند.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اهر با اشاره به اینکه برف‌روبی محورهای مواصلاتی شهرستان‌های اهر و هوراند و روستاها در حال انجام است، افزود: تا این لحظه تمامی دستگاه‌ها و ماشین‌آلات راهدارخانه‌های سامبران، گویجه بل، مرکزی و هوراند به نمک‌پاشی و برف‌روبی راه‌های روستایی و جاده‌های بین‌شهری مشغول‌اند.

وی ضمن توصیه به رانندگانی که قصد مسافرت و یا تردد در جاده‌های بین‌شهری دارند، گفت: یا توجه به اعلان های همیشگی این اداره، متاسفانه شب گذشته در برخی محورها خودروهای در حال تردد مشاهده شد که بدون تجهیزات زمستانی در جاده‌ها تردد می‌کنند.

سلطانی با اشاره به اینکه : راه ارتباطی ۲۰ روستای شهرستان اهر هنوز مسدود است ادامه داد: ۴۰ نفر از مأموران راهدار شهرستان اهر از بامداد شب گذشته به‌طور مستمر در قالب ۵ اکیپ با ماشین‌آلات مشغول به برف‌روبی جاده‌های بین‌شهری و راه‌های روستایی هستند.
رئیس اداره راه و شهرسازی اهر در پایان با تأکید بر اینکه طی اخطاریه سازمان هواشناسی در رابطه با کاهش دمای هوا، یخبندان جاده‌ها و برف و کولاک دور از انتظار نخواهد بود، خاطرنشان کرد: رانندگان بااطلاع از آخرین وضعیت جاده‌های شهرستان اهر و به همراه داشتن لوازم زمستانی به‌ویژه زنجیر چرخ ضروری است.

ثبت شده در سایت پایگاه تحلیلی خبری اهروصال طی شماره 93875 توسط قربان موحد و در روز چهارشنبه 26 اکتبر 2016 ساعت 19:18:31
© Copyright 2024 https://aharvesal.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر