شماره : 87284
4 / 9 / 2016 - 15:11

هنر زنان عشایری و روستایی در جشنواره ورنی به نمایش در می آید

اهروصال: معاون فرماندار شهرستان اهر گفت: در جشنواره ورنی در شهرستان اهر علاوه بر به نمایش درآمدن هنر این مرزوبوم، غرفه‌هایی نیز برای فروش خواهد بود که از این طریق نیز می‌توان به اقتصاد خانواده‌های عشایری و روستایی کمک و حمایت نمود.

ممد سمندری در حاشیه جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره ورنی در شهرستان اهر در گفتگو با خبرنگار اهروصال اظهار داشت:  امروز سومین جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره ورنی در شهرستان اهر با حضور مسئولین مربوطه برگزار شد که در این جلسه به موارد جزئی‌تر وارد شدیم و برنامه کاری و اهداف اداراتی که اعلام آمادگی کرده بودند اعلام شد.

وی بابیان اینکه یک هفته دیگر جشنواره ورنی در شهرستان اهر برگزار می‌گردد گفت: از ادارات شهرستان خواسته شد تا از امکانات موجود خود برای کمک به برگزاری جشنواره ورنی استفاده کرده و کمک‌های لازم را به اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری بنمایند.

معاون فرماندار شهرستان اهر با اشاره به اینکه برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی می‌تواند به افزایش تولیدات منطقه کمک کند عنوان داشت: جشنواره‌هایی مانند ورنی در سال اقتصاد مقامتی، اقدام و عمل می‌تواند در بالقوه کردن هر چه بیشتر ظرفیت‌ها و توانائی‌های منطقه در عرصه تولید به‌ویژه تولیدات صنایع‌دستی و ورنی کمک شایانی نماید.

سمندری، هنر زنان عشایری و روستایی را شایسته تقدیر دانست و اظهار کرد: در جشنواره ورنی در شهرستان اهر علاوه بر به نمایش درآمدن هنر این مرزوبوم، غرفه‌هایی نیز برای فروش خواهد بود که از این طریق نیز می‌توان به اقتصاد خانواده‌های عشایری و روستایی کمک و حمایت نمود.

ثبت شده در سایت پایگاه تحلیلی خبری اهروصال طی شماره 87284 توسط قربان موحد و در روز یکشنبه 4 سپتامبر 2016 ساعت 15:11:16
© Copyright 2024 https://aharvesal.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر