شماره : 85672
24 / 8 / 2016 - 16:59

مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز و آموزشگاه‌های نمونه دانش و فاطمیه در اهر افتتاح می‌شود

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اهر گفت: یک باب مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز و آموزشگاه‌های نمونه دانش و فاطمیه به مناسبت هفته دولت در شهرستان اهر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار اهروصال، جعفر شجاعی مدیر آموزش و پرورش اهر در گفت‌وگو با خبرنگاران از افتتاح یک باب مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز در هفته دولت و از بهره‌برداری آموزشگاه‌های نمونه دانش و فاطمیه در شهرستان اهر خبر داد، اظهار داشت: این آموزشگاه توسط خیر نیکوکار و مدرسه‌ساز اهری میر رحیم سیدی در زمینی به مساحت ۱۲۵۶ مترمربع و با زیربنا ۶۹۴ مترمربع و با اعتبار ۸۵۰ میلیون تومانی در حاشیه شهر اهر احداث شده است .

وی یادآور شد که زمین مدرسه خیرساز شهرستان اهر از سوی خیر نیکوکار آدیگوزل عباسزاده به آموزش و پرورش اهر اهدا شده بود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اهر همچنین از انتخاب اعضای هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه‌ساز این شهرستان خبر داد و گفت: هیات امنا مجمع خیرین مدرسه‌ساز اهر یکی از بازوان توانمند عرصه علم و دانش و پلی مهم و عاطفی بین آموزش و پرورش و جامعه هستند.

شجاعی حضور افراد معتمد و دارای شخصیت مقبول در جامعه را یکی از شاخصه‌های مثبت مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان اهر عنوان کرد، اظهار داشت: اعضای هیات مدیره در جهت برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز اهر در تهران نهایت همکاری را در جهت شناسایی افراد توانمند و خیرین داشته باشند.

وی افزود: صادق جعفری رئیس، سیفعلی قرطاسی نائب رئیس، سیروس حسین زاده خزانه‌دار، حمید نام‌آوران و راضیه عباسی عضو اصلی و مقصود پویا به‌عنوان بازرس هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان اهر انتخاب شدند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اهر به رشد ۴/۳۴ رتبه‌های زیر ۱۰۰۰ دانش آموزان اهری در کنکور سراسری سال ۹۵ اشاره کرد و افزود: کسب  ۵ رتبه دو رقمی ۱۹ رتبه ۳ رقمی را نشانگر فعالیت دانش آموزان فعال و اولیا و عوامل اجرایی و دبیران است.

شجاعی همچنین در پایان از درخشش دانش آموزان اهری در کسب رتبه اول کشوری مسابقات فرهنگی و هنری در رشته قالی‌بافی  و کسب رتبه دوم کشور در جشنواره نوجوان خوارزمی در رشته ادبیات خبر داد.

انتهای پیام/

ثبت شده در سایت پایگاه تحلیلی خبری اهروصال طی شماره 85672 توسط قربان موحد و در روز چهارشنبه 24 آگوست 2016 ساعت 16:59:42
© Copyright 2024 https://aharvesal.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر