شماره : 82588
31 / 7 / 2016 - 20:41

ارسلان فتحی‌پور معاون امور اقتصادی و بازرگانی نعمت‌زاده شد

بالاخره ارسلان فتحی پور رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس نهم از محمدرضا نعمت زاده پست گرفت و قرار است فردا در جلسه شورای معاونین به عنوان معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت معدن و تجارت معرفی شود.

به گزارش اهروصال به نقل از نسیم آنلاین، بالاخره ارسلان فتحی پور رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس نهم از محمدرضا نعمت زاده پست گرفت و قرار است فردا در جلسه شورای معاونین به عنوان معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت معرفی شود!

پیش از این مجتبی خسروتاج علاوه بر قائم مقامی نعمت‌زاده در امور تجارت به عنوان معاون امور اقتصادی و بازرگانی داخلی وزیر صنعت هم فعالیت می‌کرد که از این به بعد قرار است یکی از این سمتها را تحویل رئیس سابق کمیسیون اقتصادی مجلس بدهد.

گفتنی است پیش از این رضا رحمانی نماینده سابق تبریز، آذرشهر و اسکو و رئیس سابق کمیسیون صنایع مجلس با عنوان قائم مقامی وزیر در امور تولید از نعمت‌زاده حکم گرفته بود و با حضور فتحی پور نماینده سابق شهرستانهای کلیبر، خدآفرین، و بخش هوراند در وزارت صنعت جمع همشهری های وزیر صنعت در این وزارتخانه جمع می شود.

شنیده های «نسیم آنلاین» حاکی از این است که فتحی پور بعد از پایان دوره نمایندگی خود به طور مرتب در وزارت صنعت، معدن و تجارت حضور داشته و این احتمال وجود داشت که وی از نعمت زاده پست بگیرد.

گفتنی است در سالهای اخیر حرف و حدیثهای زیادی بابت مدرک تحصیلی‌ و فعالیت‌های اقتصادی فتحی پور در دوره نمایندگیش در مجلس مطرح شده که هیچگاه درستی یا نادرستی آن رد یا تایید نشد.

همچنین معصوم نجفیانِ جوان که روزگاری مدیرعامل سابق دخانیات بوده و اکنون عضو هیات مدیره سایپاست داماد ارسلان فتحی پور است.

ثبت شده در سایت پایگاه تحلیلی خبری اهروصال طی شماره 82588 توسط قربان موحد و در روز یکشنبه 31 جولای 2016 ساعت 20:41:08
© Copyright 2024 https://aharvesal.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر