شماره : 82430
29 / 7 / 2016 - 17:03

بانک‌ها در پرداخت وام ازدواج کارشکنی می‌کنند

اهروصال: نماینده مردم ورزقان و معین اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی در مجلس از کارشکنی بانک ها در پرداخت وام ازدواج به جوانان انتقاد کرد.

رضا علیزاده در گفتگو با خبرنگار اهروصال با انتقاد از اینکه بانک‌ها در پرداخت وام‌هایی با رقم پایین و وام ۱۰ میلیون تومانی ازدواج کم لطفی می‌کنند، گفت: وام‌های جزئی و با ارقام بسیار کم علی‌الخصوص وام ازدواج که برای مردم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده به دلیل برخی کارشکنی‌ها از سوی مردم نیز مورد انتقاد هستند.

نماینده معین مردم اهر و هریس ادامه داد: همیشه بانک‌ها  به پرداخت این تسهیلات کم ‌توجهی نشان می‌دهند و پرداخت آن ها به‌قدری زمان‌بر می‌شود که عده‌ای یا آن را دریافت نکرده و یا از دریافت وام صرف‌نظر کرده‌اند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: بانک‌ها اغلب برخی وام‌های میلیاردی را با چک و سفته پرداخت کرده ولی وام‌های ۱۰ میلیون تومانی ازدواج که برای جوانان حیاتی است را با کم‌لطفی و طول دادن روند مراحل اداری، پرداحت نمی کنند.

وی با بیان اینکه این بانک ها مردم را از دریافت تسهیلات ازدواج بازمی‌دارند، گفت: همین کارشکنی‌ها سبب انتقاد ما از سیستم بانکی شده است.

نماینده مردم ورزقان افزود: نمایندگان مجلس آسان‌تر شدن مراحل اداری و پرداخت وام ازدواج ۱۰ میلیون تومانی از سوی بانک‌های عامل را پیگیری می‌کنند.

وی ادامه داد: تلاش ما بر این است که روند پرداخت وام ازدواج تسهیل شود تا مردم به‌خصوص جوانان در دریافت وام ازدواج ۱۰ میلیون تومانی مشکلی نداشته باشند.

ثبت شده در سایت پایگاه تحلیلی خبری اهروصال طی شماره 82430 توسط قربان موحد و در روز جمعه 29 جولای 2016 ساعت 17:03:30
© Copyright 2024 https://aharvesal.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر