شماره : 76015
9 / 6 / 2016 - 4:56

برگزاری طرح خیمه‌ی معرفت در اهر/ لزوم ترویج مسائل مذهبی و زندگی معنوی در جامعه

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اهر از برگزاری طرح خیمه‌ی معرفت در آستان امام‌زاده سیدعلی(ع) ” مسجد شیخ عماد اهر” این شهرستان خبر داد، گفت: ترویج مسائل مذهبی و زندگی معنوی در جامعه از دیگر برنامه‌های اوقاف و امور خیریه است.

علی احمدزاده رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اهر در گفت‌وگو با خبرنگار اهروصال، اظهار داشت: طرح خیمه‌ی معرفت دارای غرفه‌های مختلفی از جمله، پاسخگویی به مسائل مذهبی، ایستگاه همه واقف باشیم و.. بوده که در جهت تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف و همچنین پاسخگویی به شبهات مردم و مشاوره‌ی دینی برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: طرح ضیافت الهی نیز از اولین روز ماه مبارک رمضان در این شهرستان برگزار شده و عموم مردم می‌توانند در این طرح شرکت کنند.

وی در خصوص ویژه‌برنامه‌های طرح ضیافت، افزود: برگزاری جلسات اخلاقی، ترتیل‌خوانی، تفسیر قرآن، محفل انس با قرآن، کلاس‌های اخلاقی ویژه‌ی بانوان، ادعیه‌خوانی و همچنین برگزاری نمازهای مغرب و عشاء به‌صورت جماعت در طول ماه مبارک رمضان از جمله برنامه‌های این اداره خواهد بود.

ویژه‌برنامه‌های شب قدر در اهر برگزار می‌شود

احمدزاده با اشاره به برگزاری برنامه‌های مختلف ویژه ماه مبارک رمضان در شهرستان اهر، ادامه داد: پاسخ‌گویی به مسائل شرعی و برگزاری مراسم دعای توسل در روزهای سه‌شنبه‌ی هر هفته و همچنین اجرای ویژه‌برنامه‎های شب قدر نیز از دیگر برنامه‌های فرهنگی و مذهبی این اداره در این ماه پر از رحمت و برکت رمضان است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اهر در پایان با تأکید بر اینکه ماه رمضان فرصت مناسبی فراهم می‌کند تا بتوانیم مسائل مذهبی را در جامعه رواج داده و جامعه را به سمت زندگی معنوی بکشانیم، خاطرنشان کرد: از این‌رو اداره اوقاف اهر نیز در تلاش است با استفاده از برنامه‌های فرهنگی و مذهبی طی ماه مبارک رمضان در راستای ترویج مسائل مذهبی و زندگی معنوی قدم بردارد.

انتهای پیام/

ثبت شده در سایت پایگاه تحلیلی خبری اهروصال طی شماره 76015 توسط قربان موحد و در روز پنج‌شنبه 9 ژوئن 2016 ساعت 04:56:06
© Copyright 2024 https://aharvesal.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر