شماره : 70355
21 / 4 / 2016 - 16:40

جعفر شجاعی سرپرست آموزش و پرورش اهر شد/ انتخاب حیدر پورسلیمان به‌عنوان مدیر منطقه یک تبریز

جعفر شجاعی طی حکمی از سوی مدیرکل آموزش‌وپرورش آذربایجان شرقی به‌عنوان سرپرست آموزش و پرورش شهرستان اهر منصوب شد.

به گزارش خبرنگار اهروصال، با برگزاری جلسه تودیع و معارفه، حیدر پورسلیمان بعد از سه سال مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اهر سمت خود را به جعفر شجاعی تحویل داد.

این جلسه با حضور معاون تربیت‌بدنی آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، معاون فرماندار شهرستان اهر و کارشناسان و معاونین آموزش و پرورش اهر برگزار شد.

جعفر شجاعی سرپرست آموزش و پرورش اهر در این جلسه گفت: باوجود افراد کاردان و با تجربه در آموزش و پرورش اهر موجب شد تا بتوانم این سمت را قبول کنم، البته در آینده از تجربیات و راهنمایی‌های مدیر سابق آموزش‌وپرورش برای پیشبرد اهداف استفاده خواهیم کرد.

حیدر پورسلیمان مدیر سابق آموزش و پرورش اهر نیز، بیان کرد: دبیران و معلمان در پیشرفت و توسعه آموزش‌وپرورش اهر نقش بسزایی داشتند که اکنون عملکرد موفق این اداره مدیون این عزیزان هستیم و امیدوارم همان‌طور که مسئولین شهرستانی و استانی در سمت مدیر حمایت کرده‌اند ادامه یابد.

جعفر شجاعی از چهره‌های قرآنی و مفسرین هیات مذهبی شهرستان اهر متولد۱۳۵۰ با مدرک فوق‌لیسانس فقه و مبانی اسلامی و دارای ۲۵ سال سابقه‌ی خدمت در پست‌های مختلف کارشناسی و کارشناس مسئولی و مدیریت مدارس و معاونت پرورشی ادارات آموزش‌وپرورش هوراند، ناحیه ۱ تبریز و اهر به‌عنوان سرپرست مدیریت آموزش‌وپرورش اهر منصوب شد.

گفتنی است حیدر پورسلیمان سی و سومین مدیر آموزش و پرورش اهر پس از سه سال خدمت در این سمت، با صدور حکمی از سوی جعفر پاشایی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی به‌عنوان مدیر آموزش‌وپرورش منطقه یک تبریز معرفی شد.

انتهای پیام/

ثبت شده در سایت پایگاه تحلیلی خبری اهروصال طی شماره 70355 توسط قربان موحد و در روز پنج‌شنبه 21 آوریل 2016 ساعت 16:40:47
© Copyright 2024 https://aharvesal.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر