شماره : 62159
29 / 1 / 2016 - 22:53

منتفی‌شدن انتقال‌لوکاس‌واسکز از رئال به دپورتیوو

به گزارش اهروصال به نقل از "ورزش سه"، لوکاس که با درخواست رافا بنیتس، تابستان گذشته از اسپانیول به رئال بازگشته بود، زیر نظر این مربی در بیش از ۷۰۰ دقیقه حضورش در میادین، بازی های خوبی از خود به نمایش گذاشته. یک تعویضی مناسب برای کهکشانی ها که هر زمان وارد میدان می شد،

به گزارش اهروصال به نقل از "ورزش سه"، لوکاس که با درخواست رافا بنیتس، تابستان گذشته از اسپانیول به رئال بازگشته بود، زیر نظر این مربی در بیش از ۷۰۰ دقیقه حضورش در میادین، بازی های خوبی از خود به نمایش گذاشته. یک تعویضی مناسب برای کهکشانی ها که هر زمان وارد میدان می شد، تاثیر مثبت خود را روی شکل بازی رئال می گذاشت اما با برکناری بنیتس و آمدن زیدان، شرایط برای لوکاس نیز تغییر کرد و او در هیچکدام از سه بازی اخیر رئال به میدان نرفته است.

رسانه های اسپانیایی از احتمال انتقال قرضی این بازیکن به دپورتیوو خبر داده بودند اما آ اس امروز گزارش داد که مدیریت رئال شب گذشته پاسخ منفی قطعی خود را به اطلاع مدیران دپور رسانده است. دپورتیوو که به تازگی موسکوئرا را با رقم ۴ میلیون یورو به والنسیا واگذار کرده، امیدوار بود تا لوکاس را جایگزین این بازیکن کند.

 

 

 

 

ثبت شده در سایت پایگاه تحلیلی خبری اهروصال طی شماره 62159 توسط قربان موحد و در روز جمعه 29 ژانویه 2016 ساعت 22:53:47
© Copyright 2024 https://aharvesal.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر