شماره : 61942
27 / 1 / 2016 - 12:12

مدارس شیف بعدازظهر شهر اهر تعطیل شد/ بارش برف تا امشب ادامه دارد

محمدرضا شادرو مسئول روابط عمومی آموزش‌وپرورش اهر در گفت‌وگو با خبرنگار اهروصال، اظهار داشت: در پی بارش برف و یخبندان که موجب تعطیلی کلیه مقاطع تحصیلی روستایی در نوبت صبح و بعدازظهر شده است.   وی ادامه داد: همچنین مدارس مقطع پیش‌دبستانی، ابتدایی و دوره اول متوسطه شهر اهر در نوبت قبل از ظهر را

محمدرضا شادرو مسئول روابط عمومی آموزش‌وپرورش اهر در گفت‌وگو با خبرنگار اهروصال، اظهار داشت: در پی بارش برف و یخبندان که موجب تعطیلی کلیه مقاطع تحصیلی روستایی در نوبت صبح و بعدازظهر شده است.

 

وی ادامه داد: همچنین مدارس مقطع پیش‌دبستانی، ابتدایی و دوره اول متوسطه شهر اهر در نوبت قبل از ظهر را نیز به تعطیلی کشاند.

 

مسئول روابط عمومی مدیریت آموزش‌وپرورش شهرستان اهر در پایان خاطرنشان کرد: در پی ادامه بارش برف و لغزندگی معابر و خیابان‌ها، مقاطع تحصیلی پیش‌دبستانی، ابتدایی و دوره اول متوسطه (راهنمایی) در شیف بعدازظهر نیز تعطیل اعلام می‌شود.

 

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان آذربایجان شرقی، وضعیت جوی شهرستان اهر تا اواخر وقت امروز برفی و در ساعات پایانی امشب، آسمانی صاف و کمی ابری همراه با کاهش دمای هوا پیش‌بینی می‌شود.

ثبت شده در سایت پایگاه تحلیلی خبری اهروصال طی شماره 61942 توسط قربان موحد و در روز چهارشنبه 27 ژانویه 2016 ساعت 12:12:16
© Copyright 2024 https://aharvesal.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر